lördag 7 april 2012

Stepper card i grått

Så härligt med lördag och för att fira det visar jag min absoluta favorit bland kortvikningar; enkel steppervikning. Som en bonus har jag dessutom lite nytt material på mitt kort. Stämpeln från KennyK heter "Miss Fortune" och den hittade jag hos Mikaelas Scrap In liksom Cherry Lynn-dien "Small Lace Faerie Queen". Miss Fortune har fått sina höga stövlar och ögonen lackade med Glossy Accents.

Designarket kommer från Magnolia och det har jag sparat i arksamlaren för att använda vid rätt tillfälle. Det är sotat med Tim Holtz "Black Soot" och en bit magic mesh har använts som mask. Staket-dien kommer från Cherry Lynn och det gröna gräset är en favoritdie från Magnolia. I ena hörnet av kortet har jag använt en liten hörnstämpel med spindelnät, VersaMark och glittrigt svart embosspulver.

























Önskar er en underbar fortsättning på påsken med mycket god mat och mysig samvaro med nära och kära!

6 kommentarer:

  1. Häftigt kort! Det blev verkligen en helt uppbyggd scen på kortet, så fint gjort. Snygg stämpel du köpt =)
    Kram iffa

    SvaraRadera
  2. Tackar, snäll du är! =D

    Jaa, stämpeln är så läcker! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Så himla läckert!!! Gillar allt!! Och motivet är bara så himla fint målat :)
    Önskar dig en underbar fortsättning på påsken
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Oj, så många snälla ord, tack så mycket! =)

    Detsamma till dig och ha det gott!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint du har fått ihop här sen sist jag kikade in.. Du är så flitig.. =)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt sagt och så himla kul med besök av dig här! :)

      Ha det gott, kram!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!