fredag 13 april 2012

Stövelkort

Under ca ett halvårs tid har jag nu varit DT-tjej hos Kristinas Scrapbooking och jag kan inte nog många gånger säga hur roligt jag tycker att det är. Det utmanar mig att varje vecka försöka scrappa något snyggt att inspirera med i hennes blogg, mina DT-kollegor är fantastiskt duktiga och goa, min DT-mamma är underbar, varm och generös och butiken fylld av läckert material som jag mer än gärna jobbar med. Många superlativ och jag menar varje ord! Men nog om det nu, istället vill jag tipsa om mitt förmiddagsinlägg i inspirationsbloggen; en stövel med högt skaft och höga klackar, klädd i ett läckert ark från Bo Bunny och där min nya medhjälpare Crop-A-Dile fick göra skäl för sitt namn. Välkommen till Kristinas inspirationsblogg för att läsa mer om alstret!





Önskar er en underbar kväll och tack för titten!

8 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Vad ska jag välja för ord.........detta kort var HELT makalöst vackert! Vilken rolig idé du kommit på. Jag är en tjej som älskar klackar så detta kortet hade varit perfekt till mig,hihi. ska springa över till inspirationsbloggen och kika mer.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gokväll på dig med och tack för din värmande kommentar, så roligt att du tycker om min stövel!! =D

      Jag gillar också klackar, även om jag ogärna går i dem mer än vid speciella tillfällen, hehehe ;)

      Ha en underbar fredagskväll!

      Kramar

      Radera
  2. Så häftigt! Störtsnyggt med snörningen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar stöveln och tusen tack för dina ord! =D

      Kramar

      Radera
  3. Wow, for eit lekkert kort/kreasjon!!! Glad for at eg har oppdaga bloggen din, for du lager mykje lekkert.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, så snällt sagt av dig! =D Jag är jätteglad att du besöker min blogg och över att du inspireras!

      Ha det gott!

      Radera
  4. wow! Vilken stövel! Va roligt att vi gjort en båda två som vi bloggar samma dag:-)
    Gillar snörningen, pappret blommorna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och detsamma! =D Jag tokgillar din stövel också och stämpeln med färgläggning var ursnygg!

      Hahaha...jaa det var ett skojigt sammanträffande :) Sannolikheten för att två scrappare skapar samma alster och visar på samma dag är ju inte så stor =)

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!