onsdag 18 april 2012

Studentkort

Här kommer ett litet gäng med inbjudningskort till studentfest! De läckra och mycket passande designarken kommer från Reprint och jag har använt en stämpel från PhunnyFace på kortens framsidor. För att variera mig har jag använt lite olika spetsar, blommor och utstansade delar på korten. Inuti kortet har jag en enkel insida och "Välkommen"-texten från Reprint är embossad med svart, glittrigt pulver. Arken är sotade med Tim Holtz distress ink "Black Soot".

Ha en bra dag och tusen tack för ditt besök!

6 kommentarer:

  1. Jättesnygga i stiliga färger. Gillar hur du satt hjärtat på tjejens skärp! Fint att de är olika men ändå lika =)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din värmande kommentar!! Jo, det är skönt att variera sig lite när man ska göra flera av samma sort så att säga =D

      Kramar

      Radera
  2. Du gör så mycket läckert och är så himla kreativ och inspirerande så man tappar helt hakan när man tittar in här :)

    Vilket arbete du lägger ned !!!

    Dessa student kort och allt annat sedan sist är en fröjd och njutning för ögat du är grym och jag är så imponerad av dig :)

    STORT TACK för ditt mycket trevliga besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har då alltid de allra snällaste ord att dela med dig av och jag kan bara säga detsamma till dig! Alltid lika roligt och inspirerande att besöka dig och dina alster är makalösa!

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!