onsdag 4 april 2012

Vintage med fjärilar och spets

Jag får allt erkänna att jag inte får nog av denna vackra vintagedam, eftersom detta är andra kortet på kort tid med just denna dam. Jag har använt blandade designark, men låtit sagolikt vackra ”Pastiche Collection” från Prima Marketing stå i fokus. De bedårande fjärilarna har jag klippt ur arket. Blommorna är flera olika sorter från Prima Marketing. Rött glitter stickles ramar in kanterna på arken. Det mesta av materialet kommer från Kristinas Scrapbookingbutik.

Tack för att du kikade in, ditt besök är mycket uppskattat!

6 kommentarer:

  1. Det är verkligen en ren njutning att komma hit och titta hos dig du är en riktig konstnär :)

    Underbart vackert kort i härliga färger och med snygga detaljer bättre en såhär kan det inte bli:)

    Kanon att du gillade mina Påsk Ägg det betyder MASSOR :)
    Att få sådana fina ord och rader värmer och betyder MYCKET :)

    Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. OJ, så många fina och varma ord från dig, jag blir både glad och rörd! :)

      Ösnkar dig och familjen detsamma, en riktigt trevlig och mysig påsk!

      Ha det gott, kramar från Kristina

      Radera
  2. Underbart fint!! Jag älskar fjärilar och dessa var superfina!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig, det är något speciellt med fjärilar och det går inte att låta bli att gilla dem! :) Tusen tack för din kommentar hos mig, det glädjer mig att du tycker om kortet! =D

      Kramar

      Radera
  3. Wow vilket läckert kort! Underbara färger!! Du gör så proffsiga grejer!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!