fredag 18 maj 2012

Ask i läckra pasteller

Äntligen fredag och äntligen börjar sonen tillfriskna efter att ha haft magsjuka i närmare en veckas tid! Stackars liten, så medtagen och så ömklig. Skönt att det tycks vara över, bara att hålla tummarna att farsoten inte spridit sig i familjen.

Fredag betyder efterlängtad bloggdag hos Kristinas Scrapbooking och på förmiddagen visar jag en altrad chokladask klädd i BoBunnys Smoochable" och blandade dekorationer. Ta gärna en titt och håll också utkik efter eftermiddagens inlägg när jag kommer att visa en enkel kortvikning!

Ha en underbar fredag och tack för besöket!

6 kommentarer:

  1. WOW, vad du är kreativ!
    Gillar denna supermycket, helt i min stil och färgval!

    Önskar dig en härlig helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, jättekul att du gillar den! =D Jepp, färgerna är så mumsiga, rosa är alltid rätt! :)

      Önskar dig en härlig helg med!

      Kram på dig!

      Radera
  2. Usch då magsjuka är ju ingen hit.. Hoppas att den övriga familjen klarar sig.
    Stort tack för din kommentar hos mig..

    Fin ask! Tycker även om det fina kortet i inlägget under.. Så många fina detaljer!

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för din fina kommentar, det värmer en scrappares hjärta! =D

      Skojigt att du tycker om asken och kortet i det förra inlägget! =)

      Önskar dig också en riktigt fin helg!

      Kram

      Radera
  3. MEN ÅHH DU HAR GJORT DET IGEN, fått mig att tappa hakan =), såå ljuvligt underbar ask i så fina färger, ME LIKE :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snällt sagt, det glädjer mig så att du gillar den! =D

      Trevlig helg på dig med!

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!