söndag 13 maj 2012

Bröllpsuppsättning i guld

Min andra uppsättning med inbjudan, välkomstprogram, bordsplacering och tack-kort går i guldtoner och har utstansade hjärtan som både fönster och dekorationer. Varmt välkommen att besöka Kristinas inspirationsblogg för fler bilder och information om materialet jag använt!

Bara morgon här ännu, men vädret ser mycket lovande ut. Efter att ha varit inomhus hela gårdagen tillsammans med sonen som är sjuk, så längtar jag efter lite frisk luft. Ikväll bär det av till Biostaden för att se 3D-filmen "Avengers", det ser jag fram emot!

Roligt att du kikade in, ha en underbar lördag!

8 kommentarer:

  1. HEJSAN!! Supersnyggt det blir i guldfärg, så fina bröllopsuppsättningar :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejheej...tack för de orden =D Guld är alltid elegant och lyxigt :)

      Önskar dig med en trevlig helg!

      Kram

      Radera
  2. läckert med guld, men vilket jobb att göra så många:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe...jo, i sämsta (eller bästa) fall har man många gäster att bjuda till bröllop och då lär man nog hinna bli less på både guld och scrapbooking gissar jag =D

      Radera
  3. Så läckert med guld korten. Känns lite extra stiligt. Dom ska jag lägga på minne i fall jag någon gång få den äran att göra inbjudningar till ett bröllop mm.
    Mycket fina saker du har in din blogg. Du är verkligen duktig.
    Kram Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du och tack också för ditt besök hos mig! =)

      Kram

      Radera
  4. Sv: Åh va roligt med din kommentar! Va skojigt att du tyckte om mitt album, de tog lite tid att göra och det är en present till ett par som skaffat sig ett gammalt hus och ska rustera upp det i riktigt gammalt stuk. tyckte boken skulle passa perfekt hos dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter ju som en perfekt och passande present, de kommer att bli överlyckliga när de får ditt läckra album! =)

      Ha det gott!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!