tisdag 29 maj 2012

Dream med Kaisercraft

Idag visar jag ett litet enkelt kort i lager-på-lager. Arket med ränder i milda sommarfärger kommer från Kaisercraft och heter "Bonjour Notre-Dame". I övrigt har jag använt cardstock från Reprint i blandade färger. Arken har ramats in med glitter stickles "Platinum" och det bedårande stämpelmotivet är färglagt med Promarkers. Den svarta swirlen kommer från Memory Box, hörnet från Cherry Lynn och bokstäverna är en die från Tim Holtz. De skira, gröna blommorna hittade jag ifjol sommar i en inredningsbutik i Trondheim. 
Tusen tack för ditt besök, ha en underbar dag!

10 kommentarer:

  1. Vackert kort med lagomt med dekorationer. Den söta ängeln har jag också, gillar den. Blev snyggt att färglägga som du har gjort. Ha en bra dag du också, fast nu har det blivit kallare ute. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för din fina kommentar! Jaa, den är så söt den lilla ängeln. =)

      Kram på dig!

      Radera
  2. MEN ÅHH så vackert kort, motivet är ju såå ljuvlig och så snyggt färglagt, fint med swirlen och hörndiesen ( har också den swirldiesen men tycker det var svårt att stansa ut den).

    Ha en härliga dag!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för alla fina ord, det värmer mitt scrapparhjärta! =) Ja, den är fin swirlen och hörnet, passar bra tillsammans också fast det är olika tillverkare. Aha, så du har också swirlen? Jag gjorde mig av med min för en tid sedan, tycker att den är vacker, men lite för swirlig och tunn, böjs lätt om man som jag gilalr att ha det utstansade utstickande från kortet :)

      Ha en härlig dag du med!

      Kram

      Radera
  3. Ett sånt ljuvligt kort =)
    Hon verkar verkligen drömma sött,hihi.
    Vilka snygga dies du använt, så finta!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! =) Jaa, hon ser så fridfull och harmonisk ut :) Jepp, de är verkligen vackra de diesen.

      Kramar

      Radera
  4. Så vackert och vilket ljuvligt motiv!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Helt Underbart kort! Så vackert motiv och ljuvliga färger.
    Kramis

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!