lördag 26 maj 2012

Gökur utan gök

När jag ivrigt väntade hem min beställning av  ”Weathered Clock” (Tim Holtz) från Kristinas Scrapbookingbutik skissade jag på en klocka att fästa den underbara dien på. Det fick till slut bli ett kort i formen av ett gökur. De otroligt underbara metallskimrande arken som finns i butiken blev perfekt till alstret och valet föll på "Galvanized" som är silverglittrande. Allt material som jag använt till kortet finns i butiken, ta gärna en närmare titt på mitt DT-alster hos Kristinas inspirationsblogg!

Ha en underbar lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. men så fint!!
    Helt underbar =) och så fin form på den. Klockan kunde inte ha hamnat på ett bättre projekt!!
    Tack för din fina kommentar om min DT-plats, ska verkligen bli så kul =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, så snällt sagt!

      Förstår att det ska bli roligt, ska bli såå kul att se vad du hittar på för fina alster som DT!

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!