måndag 14 maj 2012

Inbjudan till studenten

Äntligen har jag scrappat klart de sista inbjudningskorten inför dotterns student 8 juni! Jag är ingen stor anhängare av att scrappa exakt likadana kort, så för att undvika tristess har jag varierat korten ganska mycket. Kika gärna här för att se fler inbjudningskort!

Reprint har perfekta ark till ändamålet och stämpeln kommer från My PhunnyFace. Till de här två korten kommer allt material jag använt från Kristinas Scrapbookingbutik (förrutom stämpeln). Stämpeln som jag använt för att rama in ett av motiven är ny och är inköpt till mycket bra pris hos Sykompaniet. Den är jag mycket nöjd med!

Ha en härlig dag och tusen tack för titten!




6 kommentarer:

  1. MEN DU ÄR JU HELT OTROLIG, hur hinner du med allt =), såå himla snyggt som allt du gör :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Men åh så vackert!
    Helt underbart! Denna stämpel är ju så fin, ligger på mitt bord för färgläggning där hemma faktiskt!

    Ha nu en toppen vecka!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du =D Jaa, visst är den fin stämpeln...rolig att färglägga också så där har du något att se fram emot!

      Ha en toppenvecka du med!

      Kram

      Radera
  3. Jättevackra kort och snyggt med olika, mycket jobb. Snyggt motiv och fina dekorationer. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina vänliga ord!

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!