onsdag 16 maj 2012

Kul vikning med djuriskt innehåll

Till detta kort har jag använt läckra ark från "The Immortal Love" (DCWV) och brun cardstock. För att matcha den stora, glittriga blomman från Prima så har kanterna glittrats till med glitter stickles "Platinum".

Om någon är nyfiken på vikningen och inte testat den förut så kan ni hålla utkik i Kristinas inspirationsblogg på fredag! Då visar jag en liten tutorial i mitt DT-inlägg, varmt välkomna!
Tack för ditt besök, jag önskar dig en härlig dag!
                                                                                                                                          

10 kommentarer:

  1. Så läckert kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Läckert kort och snyggt enkel dekoration på framsidan.
    kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det gör mig så glad att du gillar kortet! Jag gillar ju egentligen mycket av allt, men då och då är det kul att utmana sig med att hålla alstren enkla =)

      Kram på dig!

      Radera
  3. Så läckert kort med jordnära färger! Tack för titten hos mig, ja visst är det mycket fint som kommit in i butiken :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack och tack också för besöket! =D Mhm, massvis med nya läckerheter, habegäret blev väldans stort efter att ha kikat in i din fina webbutik! ;)

      Kramar

      Radera
  4. MEN ÅHH WOOW SÅÅ HIMLA LÄCKERT KORT, GILLAR MASSOR :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snällt sagt, tusen tack! =D

      Kram på dig!

      Radera
  5. snyggt kort och det ser ut som en fräck vikning =)

    Älskar alla murriga färger du använt, mycket snyggt!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, murriga färger är läckert, men jag fastnar gärna i pasteller! Vikningen är kul =D

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!