måndag 7 maj 2012

Litet bo till de nygifta

Ett par dar sent omsider kommer här mitt DT-alster för Kristinas Scrapbooking i fredags. Det började som ett hus- slash fågelholksprojekt men urartade till att bli en hel ask med staketinramad tomt till Magnolias söta brudpar. Av Magnolias alla bröllopsstämplar är detta min favorit. de är så söta de tu och dessutom mycket roliga att färglägga!

Ta gärna en titt i Kristinas inspirationsblogg för att se fler bilder och läsa mer om materialet!

Denna vecka kommer jag bl a att bjuda på något fotriktigt i vampyriskt rött, ett icke-traditionellt studentkort samt en påse med maskat, glittrigt motiv.

Varmt välkommen att besöka min blogg igen, ha nu en riktigt härlig måndag!

6 kommentarer:

  1. JISSES AMALIA SÅÅ OTROLIGT SNYGGT, helt underbart lite bo till de nygifta ;), I LOVE IT!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snällt sagt, dina ord glädjer mig! =D

      Kram

      Radera
  2. Mycket vackert och välgjort. En uppskattad present för mottagaren :) Väntar nyfiket på det som du skall visa i veckan. Ha en trevlig dag. kramar bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, vad skoj att du gillar asken/huset!! =D Roligt ibland att ge sig i kast med mindre snabbscrappade alster och bara låta fantasin sväva iväg :)

      Ha en trevlig dag du med, kul att du tittade in!

      Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Kul att du gillar det lilla huset, varmt tack för dina ord och för besöket! =D

      Ha det gott!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!