torsdag 17 maj 2012

Multi fold med The Immortal Love

Idag kommer ännu ett kort klädd i "The Immortal Love" OCH med multi fold. På kortets framsida hittar vi supersexiga "Miss Fortune" från Kenny K, världsvant tillbakalutad på det pepitarutiga, glittriga hjärtat. Designarkens kanter är alla sandpapprade för att skapa inramning.

Inuti kortet hittar vi ännu en skön donna, denna gång från Make It Crafty. Den lilla vampyren kommer också från samme tillverkare.

Varmt tack för ditt besök, ha en underbar dag!







10 kommentarer:

  1. Mycket fint och välarbetat kort!! Jättehäftiga papper du använt på insidorna, så läckra =)
    Många fina detaljer att lägga ögonen på, fint med spindelnätet!
    Ha en härlig, förhoppningsvis ledig, dag !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för dina fina ord! =D Jaa, de är superläckra de arken, som att kliva in i en mörk och vacker skog :)

    Hoppas du med får en härlig ledig dag!! Tyvärr regnigt och grått, men passar på att städa och tvätta upp lite hemmavid.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Oj så himla läckert kort och så mycket härligheter att titta på!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Häftigt snyggt kort! Härliga färger, papper och motiv.
    kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snällt sagt, tusen tack! =)

      Kramar

      Radera
  5. Gud va fint. Detta kommer jag nog att försöka mig på. Fick en massa scrapblixtar. Tack för inspirationen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar =D Vad kul att du blev inspirerad, blir roligt att se vad du hittar på för något!

      Radera
  6. MEN HERREGUD VAD DU ÄR DUKTIG, jag tappar ju hakan varje gång jag tittar in hos dig, helt otroliga alster, JAG BARA ÄLSKAR DETTA KORT och allt du gör :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du skriver så mycket snällt i min blogg så att jag blir både glad och rörd på samma gång! :) Jättekul att du tycker om kortet!!

      Trevlig helg på dig med!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!