onsdag 2 maj 2012

Pinuppan Sara i rött och rosa

Efter gårdagens färgstarka Magnolia-maskning blir det idag ett lite mildare kort med stämpeln Pinup-Sara från My PhunnyFace. Det är en av de där stämplarna jag aldrig får nog av och som då och då dyker upp mina alster trots att jag haft den länge i min ägo.

Arken och det breda, randiga bandet som jag använt kommer från ett månadspaket från Creative Club. Ett smalt rött satinband samt ett pärlhjärta från YouDo sitter kring pinuppans slanka midja.

Ha en härlig majdag och tackar ödmjukast för ditt besök hos mig!


2 kommentarer:

  1. MEN JÖSSES AMALIA SÅ LÄCKERT KORT, vad snyggt med bandet runt midjan, och alla härliga blommor, superdupersnyggt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tackar och bockar! =D Vad glad jag blir över att du gillar mitt kort!

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!