torsdag 31 maj 2012

Tilda with PeonyTails

Blått och orange är en härlig färgkombination och till detta kort blandade jag designark som legat lääänge i min arksamlare. Doilien är en stans från Nellie Snellen, inte ny men en riktig favorit som jag nog aldrig komemr att göra mig av med. Swirlarna är från Tim Holtz Bigz och är nya. Den dien kommer också att bli flitigt använd i mitt skapande, helt underbar är den. Längs designarkens kanter har jag färgat in med distress ink "Spiced Marmalade" samt duttat orange glitter stickles som inramning. Bakom Magnolias "Tilda With PeonyTails" har jag använt distress ink "Brooken China".

Jättekul att du tittade förbi, ha en bra dag!

8 kommentarer:

  1. Vilket färgsprakande fint kort =)
    Vad hade man gjort utan dies....de är verkligen ovärderliga i denna hobby, och jag som tyckte det var "onödigt" i början,hihi.

    Jag måste verkligen berömma dig igen för ditt tempo här inne! Själv har jag satt sonen framför datorn en stund nu så jag kan kolla lite bloggar och pyssla lite,hihi.

    Kramiz!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeeen vad snällt sagt, tusen tack! Hehehe, jag tillhörde också dem som såg diesen som lite onödiga förut, klippte och klistrade allt på egen hand =D

      Tack, men jag anar att det blir lite glesare framöver...det är sommar och då blir pysselbordet automatiskt lite lidande ;)

      Kramar

      Radera
  2. Vilket underbart kort!! Kan bara hålla med Iffa ang. diesen :D Och dom här var såå fina! Jag gillar verkligen hur du använder dina, det ger kortet en egen form...så fint!!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, dina ord gör mig så glad! =D Så kul att du tycker om kortet och diesens placering!!

      Kram på dig!

      Radera
  3. Nydelig, så flott motiv, lekre sommerfugler og perler. :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack och tack också för ditt besök hos mig!! Uppskattar din kommentar varmt!

      Kram

      Radera
  4. MEN JISSES JAG HINNER INTE MED I SVÄNGARNA DU ÄR JU SÅÅ HIMLA FLITIG :)

    UNDERBART HÄRLIGT KORT, man blir så glad av den , så härliga färger och så söta Tilda, UNDERBART :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snällaste du, gullig du är och dina kommenterar hos mig glädjer mig som alltid!

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!