lördag 9 juni 2012

Ännu ett fönsterkort

Idag har vi en lugn och lagom aktivitetsfylld lördag efter gårdagens intensiva studentfirande. En sån dag det blev, med det fantastiska vädret och alla glada och hoppiga studenter! Det var nästan så att jag fick lust att hoppa upp på lastbilsflaket tillsammans med dottern, hehehe, men hejdade mig eftersom det kanske inte var vad dottern hade önskat. Trots att hennes mor inte fick åka flak när hon själv tog studenten år 1991 (läs på stenåldern).

Idag tänkte jag visa ännu ett kort med Cherry Lynns die. Jag har använt två fräscha designark från Magnolia. Arket på insidan av kortet är en riktig favorit, är väldans svag för vintageträ i chabby chic-vitt, MUMS säger jag! På kortets utsida sitter ett gäng med blommor i blått och små, glittriga löv som jag stansat ut med handstans. På insidan hittar vi också ett staket från Cherry Lynn (dien finns för övrigt till salu i min Till Salu-flik) samt gräs utstansat med Magnolia-die.

Ha en underbar lördag och varmt tack för titten!




4 kommentarer:

  1. Hej!!

    Ännu ett underbart kort från dig =)
    Fönsterkort blir verkligen så fint! Vad snyggt med kronan i mitten på kortet. Snygga blommor, blått är verkligen så fint, har börjat uppskatta det mycket nu så att jag själv gör i den färgen,hihi.

    Vad roligt att ni fick en bra student!!!
    Hihi, kan meddela att jag tog studenten samma stenåldersår som dig då =)
    Näe, ungdomarna hade nog inte uppskattat om man slängde sig upp där mitt i allt =)

    Stor Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, där ser man, kul att det finns fler stenålderskompisar som tagit studenten så långt tillbaka, hehehe. Mina stora tjejer och deras kompisar undrade om jag kände mig gammal igår =) Nää, inte ett dugg sa jag, snarare tvärtom med tanke på att man är så ung och har så stora barn, svarade jag då =D Hahaha, nä, jag antar at tdet inte hade emottagits särskilt varmt om jag hoppat upp där på flaket :)

      Tackar, snällt sagt av dig! Jaa, blått är verkligen flott, funkar alltid!

      Stor kram till dig med!

      Radera
  2. Åhhh, vilket sött kort. Så snyggt dekorerat. Det är en variant av kort som jag inte har testat. Själv har jag hamnat i en scrapsvacka tror jag. Just nu har jag svårt att hinna med och har inte heller nog med motivation. Måste nog shoppa lite snart för att få lite ny glöd.
    Ha en fin helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. MEN WOOW såå himla superfint, vad snyggt det blir med den fönsterdiesen, Tilda som kikar ut genom fönstret ÅÅH jag bara älskar detta, måste nog skaffa mig en sån dies :)

    HA EN HÄRLIG SÖNDAG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!