onsdag 20 juni 2012

Bröllop med Magnolia

Bröllopskort är en av mina favvoscrap och med Magnolia scrappar det sig liksom av sig själv och får eget liv. Från början hade jag tänkt mig ett vanligt, enkelt kort, men när jag väl hade börjat var det svårt att sluta. Därför visar jag idag ett totalt överdekorerat kort med lager-på-lager av Magnolia-ark, texter, blommor, spets och utstansat. Överdekorerade kort kräver många foton, så ta en titt vetja!

Så härligt med semester, även om min beställning av sol och minst 25 graders värme tycks ha gått något snett. Gör lite förberedelser inför midsommaraftonens matorgie, bakat ljuvlig jordgubbskaka, kokat rabarberpuré till sommarbål och studerat smaskiga grillrecept. Härligt att bara ta dagen som den kommer och få umgås hela dagen med lilla sonen!

Roligt att du tittade in, ha en underbar dag!



8 kommentarer:

  1. vilket snyggt kort! härliga färger och färgläggning! ha en fin dag kram linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla du för din fina kommentar! =D Önskar dig med en fin dag!

      Kram

      Radera
  2. Vilket underbart snyggt kort!
    Gillar när man går "utanför ramarna" och dina dekorationer är så fina!

    KRAM till dig och TREVLIG MIDSOMMAR!
    susy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snällt sagt, tusen tack! =D

      Kram på dig och jag önskar dig också en trevlig midsomamr!

      Radera
  3. Gokväll =)

    Du gav mig dagens skratt =) Förstår inte heller att din beställning på högsommarvärme inte slagit in,hihi....vem tog den tro? =)

    Underbart kort! Älskar mycket detaljer och dekoratione på kort, ger verkligen liv åt skapelsen.
    Nyckeln var så fin i vitt, underbar!

    Här behöver jag inte planera något direkt inför midsommarafton. Är bortbjuden till min f.d svägerska då hon även fyller år denna dag. Det är hon som ska få glasskortet jag gjorde + en till sak som jag får vänta med att lägga upp till på midsommar så hon inte kikar in här innan och ser den =)
    Gäller att börja tänka sig för vad man lägger upp i sin blogg så man inte avslöjar sig.
    Hoppas du får en härlig midsommarhelg med god mat, smaskig efterrätt och trevligt sällskap!!
    kram!!

    SvaraRadera
  4. ÅHH såå supervackert kort, begriper inte hur du alltid får till det såå snyggt och så är du så himla kreativ, man hinner ju nästan inte med att kolla in allt underbart du gör =). Hur som helst så gillar jag detta massor :)

    Ja inte har vi nå vidare sol och värme här heller, men kanske det kommer nu då ;)

    HA NU EN RIKTIGT HÄRLIG MIDSOMMAR HELG :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Superfint kort. Med massor av fina dekorationer.
    Vi fick nog din beställning påhopp vädret, för vi har haft strålande solsken hela dagen. Kanske inte riktigt nådde upp till 25 grader, men inte långt ifrån.

    Ja, visst är det skönt att bara ta dagen som den kommer. Skönt att kunna förbereda inför midsommar i god tid.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för din kommentar! Ahh, härligt med solsken!!!

      Jaa, det är inte dumt, finns ju en hel del att göra inför en bjudning :)

      Kram på dig

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!