måndag 11 juni 2012

Foto-LO med "The Immortal Love"

Kortet på min äldsta dotter blev perfekt att scrappa samman med ark från DCWV:s "The Immortal Love"! Denna LO med gothiska inslag fick hon som studentpresent, men senare fick jag veta att hon inte var nöjd med fotot på sig själv. Hmm, inte alltid helt lätt att veta vilka foton döttrarna anser som okej eller inte. Nåväl, scrappat är scrappat och förevigat!

De coola "flamesen" är embossade med svart, glittrigt embosspulver och stämplade med en stämpel från Magnolia. Den silvriga nyckeln hittade jag bland mina örhängen och eftersom de inte blivit använda mer än någon enstaka gång så fick de offras till scrapbooking. En salig blandning av utstansat med dies från flera olika tillverkare, blandade blommor, rött satinband, bred svart spets, löv från YouDo, pearls och t o m en söt vampyr från Make It Crafty fick trängas på LO:n. Längst upp på LO:n har jag använt Martha Stewarts kantstans "Scroll Heart" och alltsammans vilar på vit, slät cardstock från Reprint.

Skoj att du kikade in, ha en härlig måndagskväll!



6 kommentarer:

  1. MEN WOOW vilken underbart härlig LO, såå härliga detaljer och superfint foto på dottern (vad hon än tycker själv) :)
    Såå himla snyggt med spindelväven coh såå underbara papper, ja jisses I LOVE IT :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tackar, så kul att du tycker om den! Jaa, fotot är otroligt fint :)! Jepp, spindelväven är jättesnygg och en väldigt användbar die faktiskt =)

    Kram på dig och tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Älskar denna LO:n!!
    Så häftigt att du fångat upp hennes hår och tröja så perfekt! Mycket fin dotter du har =) Hälsa från mig och tala om för henne att detta kortet är jättefint på henne!!
    Svart och rött blir verkligen så maffigt tillsammans. Älskar alla olika effekter, dekorationer och dies du använt.
    Trevlig kväll!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! DET ska jag hälsa henne! =D Jaa, rött och svart är verkligen effektfulla, skönt också att scrappa i de färgerna som kontrast till alla alster med pasteller, brunt och vitt :)

      Önskar dig med en trevlig kväll, kram!

      Radera
  4. Så otroligt läcker LO!
    Härliga färger, härliga detaljer och underbart snyggt foto!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, glad jag blir att du tycker om LO:n!! =D Yes, fotot är supersnyggt!

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!