måndag 4 juni 2012

Kort med ny Cherry Lynn-die

Svag och omåttligt förtjust som jag är för fönster, så slank naturligtvis denna nya die från Cherry Lynn ned i varukorgen hos Strömstad Scrapbooking. Detta är mitt första alster med dien och jag gissar att många fler lär dyka upp här framledes! Tänk så snygg dien skulle vara på en gable box eller varför inte på en LO? Som jag brukar säga...så många idéer, så lite tid.

Kortet är scrappat av en pärlemorskimrade färdigvikt historia. Istället för att dekorera utsidan med designark så valde jag att arbeta med stämplar, embosspulver och distress ink. Kortets insida är klädd i Inkido och den lila fjärilen kommer också från ett Inkido-ark. Löven är så härliga och är från YouDo:s höstmix.

Varmt tack för ditt besök, ha en härlig måndagskväll!

12 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du har gjort.. Inkidos sommarpapper är ju underbara. Och jättefin die du köpt, den blir säkert användbar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! =D Jaa, den kommer jag garanterat att slita ut ordentligt! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart vackert och fönstret är verkligen superfint!
    Förstår att det finns många idéer för denna die!
    Du har fått till detta ursnyggt, gillar allt skimmer och vackra blommor och fjärilen också!

    Ha en bra vecka!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snällt sagt av dig, tack så mycket! =D

      Ha en bra vecka du med!
      Kram

      Radera
  4. JÖSSES AMALIA SÅÅ UNDERBART VACKERT, du lyckas alltid få mig att tappa hakan =). Diesen är verkligen helt underbart fin, vill också ha :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för dina fina ord! =D Jättekul att du gillar mitt kort! :) Jaa, den är superfin! ;)

      Kram

      Radera
  5. Hej!

    Den där dien var ju hur snygg som helst!! Det är ju hopplöst med dessa dies.......för man vill ju verkligen ha allihopa...men det blir ju vääääääldigt dyrt så man får sakta men säkert bygga upp sitt förråd =)

    Så läckert du gjort på framsidan!!!
    Ett helt underbart kort!!

    Ha en trevlig kväll! Du kanske oxå har tur och är ledig imorrn?!
    Kram iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! =D Hopplöst var rätta ordet, habegäret går knappt att stoppa och hela tiden kommer det ut nya fina dies som man MÅSTE ha :)

      Jepp, imorgon är det ledigt! Då ska familjen och jag till svärfar och gratta honom i efterskott. Ha en trevlig kväll du med!

      Kram

      Radera
  6. Mycket snyggt kort. Snyggt papper och snyggt att du stämplade runt fönstret. Fina blommor i dekorationen. Kliar i fingrarna när man ser din nya dies, men man får försöka hålla igen. Önskar dej en fortsatt trevlig kväll.
    kram bibbi
    (skrev en kommentar tidigare idag, men den verkar ha försvunnit)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för din fina kommentar!! Jaaa, jag känner igen det där kliandet, inte alltid så lätt att vänta med inköpen eller helt låta bli =) Oj då, försvann en kommentar, det var inte bra! :(

      Kram på dig!

      Radera
  7. Oj så mycket fint du har här på bloggen! och detta kort var ju inget undantag! Förstår att du fastnade för den diesen, var ju hur läcker som helst. Tack för inspirationen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack och tack också för ditt besök hos mig! Jaa, den är jättefin, ska bli roligt att testa den på lite olika projekt framöver! =)

      Ha det gott!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!