tisdag 26 juni 2012

Marint med Magnolia

Med ett ark från Magnolia, "Row The Boat" och stämpeln "Tilda Offshore" kunde det inte bli annat än marint. Efter att ha sett många läckra kort med vimplar den senaste tiden så var jag tvungen att pröva själv. Vimplarna har jag klippt ur rosa cardstock från Reprint och ett ljusblått prickigt från en pysselklubb.

Båten är klippt ur ett Magnolia-ark som jag inte har namnet på. Bubbelstämpeln är också den från Magnolia. Blandade blommor från Strömstad Scrapbooking och små utstansade löv står för den blomstrande färgringen. Ett litet tårtpapper skymtar också under ark och dekor.

Kul att du kikade in, ha det gott!

8 kommentarer:

  1. Vilket fint kort. Jättefina papper! Vilken bra ide att klippa ut en båt ur ett mömsterpapper.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jaa, båten var skojig och papperet perfekt till en liten träbåt =)

      Kram på dig!

      Radera
  2. Fint somrigt kort. Snyggt med formen på båten tillsammans med vimplarna. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt av dig! =D

      Kram

      Radera
  3. hej!

    Så fint kort, den blåa färgen ser underbar ut =)
    Så snygga blommor och jag måste verkligen berömma dig för de underbara fotona du tar på dina konstverk!!
    kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tusen tack för dina snälla ord! =D Kul att du tycker om mina foton, det är ju inte alltid så enkelt att få till dem så att man verkligen ser alstret med skärpa och ljus.

      Ha en bra dag, kram!

      Radera
  4. Jisses så härligt kort, vilket underbart papper, ja du är en hejjare på att få mig att tappa hakan varje gång jag tittar in här, så otroligt kreativ och duktig :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för dina fina ord! =D

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!