fredag 29 juni 2012

Multi fold med Pink Paislee

Underbart med fredag och ännu underbarare är att det innebär bloggdag hos Kristinas Scrapbooking! Inför dagens DT-inlägg har jag skapat ett kort med en av mina favoritvikningar. Jag gillar verkligen att vika och sätta samman kort i multi fold eftersom det går att gömma så mycket mumsigt inuti kortet. Arket från Pink Paislee är dessutom så vackert att man skulle kunna käka upp det! Ta gärna en titt på hur kortet ser ut ihopvikt och läs med om materialet hos Kristinas Scrapbookingblogg!


Ser ut att kunna bli en fin sommardag idag, denna sista semesterdag på "minisemester". Det håller jag tummarna för efter en blåsig och småkall semestervecka!


Önskar en härlig och trevlig sommarfredag, tusen tack också för ditt besök!

16 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt kort både i färger och dekorationer. Gillar grindarna som sitter fint till kortvikningen. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det gör mig så glad att du tycker om kortet! =D Jaa, grindarna var som gjorda för just denna vikning! :)

      Kramar

      Radera
  2. supersnyggt! Dessa grindar är så fina..så svåra tt få tag på nu.Fin vikning. Ha en mysig helg, stephi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! =) Yes, grindarna är helt underbara och passar till många fina projekt.

      Ha en mysig helg du med!

      Radera
  3. Vilket underbart härligt kort med så många vikningar!

    Önskar dig en riktigt härlig helg, själv ska jag rensa hela scraprummet (lovat mig själv)!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack! =) Jaa, den är jätterolig att göra, men inte så särskikt snabbscrappad förstås :)

      OJ, vilket projekt, men det kan vara riktigt kul att få ordning på pysselgrejorna! Vem vet, kanske hittar du igen något du nästan glömt bort? Hm, jag skulle också behöva rensa lite, men det får bli en annan helg tror jag :)

      Ha en riktigt härlig helg du med och lycka till med löftet och städningen!

      Kramar

      Radera
  4. Vilket underbart kort! Grindarna passade ju perfekt där och gillar även fönstret. Rolig vikning med lite överraskningar. Måste jag nog pröva någon gång!

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäll du är, tackar och bockar!! =D

      Jaa, jag älskar fönster och grindar av alla de slag, de ger så mycket liv till alstren :) Gör absolut det, det är riktigt kul att pillra på med alla sidor och gömma detaljer inuti!

      Kram på dig!

      Radera
  5. Vilken skapelse du visar idag, har kollat in alla bilderna!
    Älskar fönstrena och grindarna, så fina.
    Detta är verkligen en så maffig vikning, helt underbar!
    Hoppas du får en bra helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. OJ, tack snälla du! =D

      Jaa, de är toppenfina! Kul vikning måste jag säga, men man får inte ha bråttom då förstås =)

      Hoppas att du med får en bra helg!

      Kram

      Radera
  6. Superfin vikning! Dina kort är alltid så välarbetade. Det är tur att jag kan kika in i din fina blogg och få lite inspiration. Jag befinner mig i en pysselsvacka just nu.
    Hoppas att du får en fin helg.
    Stora kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gullig du är!! =)

      Pysselsvackor är inte roliga, men om det är någon tröst så märks det inte ett dugg för dina alster är alltid så läckra!

      Hoppas att du med får en fin helg!

      Kram

      Radera
  7. Men jösses vad du har hunnit göra mycket, jag hinner ju inte med i svängarna, men har nu kollat allt du gjort sen jag var innte sist och det är ju inte så länge sen ,men du är ju så otroligt kreativ :)

    Men nu till kortet, ja vad ska jag säga jag tycker detta är helt fantastiskt fint och så rolig vikning, fönster och grindarna är ju så superfina, åhh vill också ha dom =)

    HA EN RIKTIGT HÄRLIG HELG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack supergulliga du, så snällt sagt! =) Jätteroligt att du tycker om kortet! Jaa, grindarna är helt underbara!

      Ha en riktigt härlig helg du med!

      Kramar

      Radera
  8. Hej =) men du vilken mysig blogg och så mycket fint du gör!!! Tack för besök och kommentar i min blogg... annars hade jag inte hittat hit ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, jättekul att du tittade in och dina ord värmer så mycket! =)

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!