fredag 8 juni 2012

Piratskepp med Magnolia

I Kristinas scrapbookingblogg visar jag ett piratskepp och en liten beskrivning på hur jag scrappat i ordning det. På skeppet samsas "Edvin With Stolen Heart" och "Tilda Offshore". Ta en titt och se hur jag gjort och vilket material jag använt! Det var riktigt, riktigt roligt att scrappa ett skepp så det kommer jag nog att göra om!

Om du har lust att testa och gillar den form jag har använt så finns mallen här!

Idag väntar studentfirande hela dagen lång. Min äldsta dotter går ut gymnasiet idag. Nu håller jag tummarna för att vi får varmt och skönt väder!

Ha en härlig dag och tusen tack för titten!

8 kommentarer:

  1. Så himla läckert!
    Vilken skapelse, helt underbar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, så snällt sagt! =)

      Kram

      Radera
  2. Hej!

    Hoppas ni har det jättetrevligt just nu och har underbart väder på er första studentfirande i familjen!!! Så kul att få uppleva ungdommarnas glädje över att äntligen vara klara med skolan. Själv återstår det två år innan det blir premiär för student här i familjen.

    Vilket häftigt skepp du gjort, så fräckt!!!!!
    Du har verkligen fantasi till att göra de mest olika former och saker på lite av varje,hihi.

    Kram från västsverige!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! Vädret har varit helt perfekt och ser ut att hålla i sig över kvällen också! Det blev verkligen en fantastiskt rolig dag, det är nästan så att tårarna kommer när man ser hur lyckliga och hoppiga ungdomarna är på flaken! Du har verkligen något att se fram emot, studenten är sannerligen speciellt! =)

      Tack, vad du är snäll! Ja, ibland kommer jag på nåt annorlunda, men andra dagar står det helt stilla :)

      Kram på dig!

      Radera
  3. ÅHH HELT OTROLIGT LÄCKERT, vilket jobb du lagt ned på detta fantastiska skepp :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, vad glad jag blir att du gillar det! =D

      Kram på dig!

      Radera
  4. Oj vilket häftigt skepp!! Så mycket fina detaljer.

    Vilken tur ni har haft med vädret. Är ju alltid trevligare att fira om det är uppehållsväder. Hoppas att ni haft en trevlig kväll!

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! =D

      Ja, vi hade verkligen tur med vädret och kvällen fortsatte att vara fin, perfekt för festyra studenter :)

      Hoppas du också hade en fin kväll!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!