onsdag 13 juni 2012

Ramkort med Prima Marketing

Ramkort är roliga att scrappa och nu var det ett bra tag sedan jag gjorde ett sådant! Till detta har jag använt beige cardstock från Reprint och låtit Prima Marketings "Fairy Belle - En Pointe" stå för den stor del av utsmyckningen. På kortets kanter har jag låtit Matha Stewarts kantstans "Scroll heart" jobba ordentligt och i övrigt hållit kortet ganska enkelt. Den söta fågeln i brunt kommer från ett örhänge som jag fått tillsammans med andra smycken av en generös och varm kollega! Den honungsfärgade blomman är från Kaisercraft och det utstansade staketet från Cherry Lynn.

Allt från mig denna onsdagskväll! Nu ska jag återgå till bröllopskortet som jag för fullt håller på att pyssla samman.

Uppskattar ditt besök varmt och mycket, ha en härlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fint det blir när du bygger upp som en hel miljö på kortet. Visst är det smart att man kan få användning av smycken man inte vill använda längre, perfekt för miljön oxå!
    Vad roligt att göra bröllopskort =) Ska bli spännande att se hur det ser ut sedan.

    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig, alltid lika skojigt när du tittar in!! =D

      Jaa, jag gillar verkligen idéen med att återanvända saker, vi scrappare är sanna miljövänner måste jag säga. Hahaha, säg den palstbit, kartong eller det band som inte blir granskat och synat noggsamt innan man bestämmer sig för att behålla "skräpet" eller kasta. jag har en hel kartong under pysselbordet med intressanta och altervänliga saker. Gissar att du har en med någonstans, hehehe.

      Bröllopskortet blir välscrappat och överdekorerat, hihihi! Känner verkligen för att pillra på lite extra med alster just nu =) Förevigas nog på foto och dyker upp här i bloggen under nästa vecka.

      Kramar

      Radera
  2. Underbart vackert kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så kul att du gillar kortet! =D

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!