fredag 15 juni 2012

Skattkista med "The Immortal Love"

Länge var detta alster mitt favvoscrapp i pysselverkstaden! Har gjort ett antal som kanske syns i min innehållsflik, men nu var det ett bra tag sedan sist. Tror inte ens jag ägde en Big Shot när jag senast scrappade en skattgömma, så nu var det riktigt roligt att använda utstansat. Tim Holtz "Harware Findings" som är nya dies i min diesamling, blev perfekta att smycka kistan med! Designarken jag använt kommer från DCWV:s "The Immortal Love" som inte bara innehåller svarta och blodröda ark. Kistans fötter är glitterbeströdda frigolitkulor från IXO som matchade glitterfoamet ypperligt. Hittade faktiskt glittriga brads från ett Creation Club-paket som också såg ut att vara skapta för just denna skattgömma.

Det är superproffsiga BellaMio som en gång skapade mallen till kistan, grymt snyggt jobbat av henne! Länk till mallen (i tre delar) finns i min Mallar och Tips-flik (lyckades inte hitta igen den hos BellaMio just nu).

Passar på att önska en underbar fredag! För mig blir fredagen extra bra, eftersom jag går på två veckors semester på måndag, känns både välbehövligt och helt underbart!

Tusen tack för ditt besök, ha det gott!

14 kommentarer:

  1. Otroligt snygg kista :) Fina papper och fina färger tillsammans, Gillar de silvriga dekorationera, helläckert!
    Hoppas nu att denna kommentar fastnar. Den i förra inlägget försvann. Vet inte om det beror på din ordkontroll o min ouppmärksamhet (har inte mått så bra de sista dagarna) Men dintt ramkort gillar jag oxå. Så snygg användning av mönsterpappret. Önskar dej en skön start på semestern. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, skoj att du tycker om kistan och ramkortet! =) Oj då, försvann din kommentar, försvunna kommentarer gillas inte ;)

      Tack, jag tror att det blir en bra start för nu skiner solen efter många grå dagar :) Krya på dig och sköt om dig!

      Kramar

      Radera
  2. WOW, vilken snygg kista!!!! Läckert papper och många supersnygga dekorationer. Helläcker!!!
    Hoppas du får en toppenhelg och Semester
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt av dig! =D

      Ha det gott!

      Kramar

      Radera
  3. Helt fantastisk snygg!
    Fina papper du använt och diesen från TH blev superläckra i det glittriga!! Har själv gångjärnet men har använt det alldeles för sällan inser jag =)
    Det är så mycket man vill hinna pröva och göra så tack för mallen, denna måste jag försöka ge mig på när ny skrivare är inhandlad!

    Åh, vad härligt med två veckors ledighet!!
    Hoppas du får en bra semester och vilar och njuter ordentligt av tillvaron!!!

    kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! Jaa, mallen är helt suverän, kistan blir så läcker och det är superroligt att dekorera det färdiga resultatet, rekomenderar varmt. Om/när du scrappar en kista så ser jag förväntasfullt fram emot att få se din kista!

      Ja, det ska bli så skönt, har längtat i en evighet! =) Tusen tack för dina ord!

      Kramar

      Radera
  4. Helt underbart vackert!

    Ha nu en riktigt härlig helg!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för dina ord, kul att du tycker om den!! =D

      Ha en härlig helg du med!

      Kram

      Radera
  5. Men WOOW WOOW såå superläcker, så härliga färger och så fina papper och så alla härliga detaljer, jag blir så imponerad av dina vackra alster :)

    HA EN HÄRLIG HELG11

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du...så många fina ord! =D Ja, de är så läckra de där arken och kombinationen gråblå och svart funkar ju kanonbra ihop!

      Önskar dig en härlig helg med!

      Kramar

      Radera
  6. Tack snälla Kristina för dina fina ord i min blogg :) DU gör ju superfina saker. Helt ljuvligt! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack ska du ha! =)

      Kramar

      Radera
    2. Wow, vilken kista du har gjort. gillar verkligen mden tuffa stilen. Ditt bokkort nedan är så fint. En massa fint ögongodis har du.

      Tack gulliga du för du lämnar spår inne hos mig.
      Kramis Katja

      Radera
    3. Så många snälla ord, tack ska du ha!! =D Kul att du kikade in hos mig, uppskattar det varmt och mycket! :)

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!