torsdag 21 juni 2012

Trifold till dop med Baby Edvin


Denna vikning är så läcker och riktigt skojig att dekorera. Doparken jag använt minns jag tyvärr inte namnet på och de låg långt bak i min arksamlare.

Kortets överkant fick en bård utstansad med Martha Stewarts kantstans "Scroll Hearts" och på kortets framsida har jag stansat ut ett hjärta och lite swirlar. ett hjärtformat tårtpapper blev perfekt att fästa under stämpelmotivet. Glitter stickles på detaljer av motivet och blandade blommor i ljusblått. Den söta fjärilen är utstansad med Memory Box.

Varmt tack för ditt besök, ha en härlig dag!


16 kommentarer:

  1. Sött kort och jättefin blå färg. Lagom med dekorationer och det var snyggt med hjärtan bakom motivet. Trevlig midsommar. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för din kommentar!! =D

      Trevlig midsomamr till dig med!

      Kram på dig!

      Radera
  2. Vilket underbart snyggt kort!

    TREVLIG MIDSOMMAR!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!! =D

      Ha en trevlig midsommar du med!

      Kramar

      Radera
  3. WOW så snyggt!!! Så snygg färgkombo och fint dekorerat.
    TREVLIG MIDSOMMAR :)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, så snällt sagt!

      Trevlig midsomamr på dig med!

      Kramar

      Radera
  4. Men såå snyggt kort, vad snyggt det blev med kanstansen överst, har jag nog aldrig sett nån gång, tusen tack för inspirationen den ligger lite nere hos mig just för tillfället.

    TREVLIG MIDSOMMAR!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, kantstansen är så användbar och passar till det mesta!!

      Hoppas att inspirationen dyker upp snart igen, dina alster är alltid så fina och inspirerande!! :)

      Trevlig midsommar på dig med!

      Kram

      Radera
  5. Jätteläcker vikning! Och fint kort, gillade även det fina sommarkortet du gjort nedan. Tack för din hälsning hos mig.

    SvaraRadera
  6. Gokväll =)

    Gillar oxå denna kortvikningen och vad smart av dig att göra en kantstans i överkanten = full poäng från mig =)

    Söt stämpel du använt och papprena var så fina,svenskt så det förslår tycker jag , heja Sverige!!

    Vill även passa på att önska dig en härlig midsommarhelg!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, så många fina ord från dig! =D

      Jaa, det blev minsann en svensk touch på det hela :)

      Detsamma till dig önskar jag!

      Kramar

      Radera
  7. Jättefint kort gillar vikningen.
    Önskar dig en riktigt trevlig midsommarhelg.
    Kraaaaaaaaaaaam Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, vad roligt att du gillar vikningen!! =D

      Trevlig midsommarhelg till dig med!! :)

      Kramar till dig!

      Radera
  8. Jättefint. Håller med de andra som skriver om kantstansen. Supersmart att använda på denna vikningen.

    Ha en trevlig midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! =D

      Hoppas du med har en trevlig midsommar!

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!