fredag 20 juli 2012

Altrad påse med Bo Bunny

Vid närmare eftertanke blev nog mitt DT-alster till Kristinas Scrapbooking denna fredag en smula höstinspirerad. Antagligen är orsaken det svala och molniga sommarvädret och jag har trots allt försökt att luckra upp höstkänslan med att ge alstret titeln "Summer Memories" (texttagen som jag klippt ur ett Magnoliaark). Om ni vill kika närmare på min altrade påse i murriga färger så är ni varmt och mycket välkomna till Kristinas inspirationsblogg!

För övrigt har jag en alldeles fantastiskt bra fredag eftersom det är fredag innan fyra veckors semester! Nu hoppas jag bara på strålande sol och högsommarväme. En och annan ENSTAKA regnskur kan gå för sig, så att jag hinner undan lite planer som jag har och som inte rör sol och bad.

Jättekul att du kikade in, ha en riktig toppendag!

12 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga färger du använt dig av till din vackra påse! Ljuvligt vackert med brunt och orange tillsammans med det blå på motiven.
    Fantastisk färläggning också, tycker speciellt mycket om den blå himmelen bakom den läckra bilen. Som vanligt är ditt alster fullt av snygga detaljer, blommorna, bladen och spetsen är jättefina.

    Ha en fin dag,
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt sagt, tack snälla du för din kommentar!

      Ha en fin dag du med!

      Kram

      Radera
  2. Ja det var en "höstig" =) påse.....men oxå väldigt snygg!!
    Bilden bakom killen har du gjort jättefint, underbart!
    Så bra att ha sådana här påsar färdiga till eventuella presenter som skall ges bort framöver.
    Åh så härligt med hela semestern framför dig, här har halva gått....redan...suck...men men två veckor kvar så jag hoppas på dig och att solen hittar till Sverige =)
    Ha en härlig helg och underbar semester!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, så snällt sagt av dig! =D

      Hmm, jaa det går fort med semestern, men du ska se att solen tittar fram. Här har de iaf lovat fint väder till veckan när det är Storsjöyran. Vi får väl se men jag vill gärna tro på det förstås =)

      Ha en härlig helg du med och en underbar fortsättning på semestern!

      Kramar

      Radera
  3. Jättefin påse. Ja, lite höstliga färger kanske, men det är väl som du säger att vädret gör sitt till. Underbart med 4 veckors senester att se fram emot. Hoppas att du får fint väder!

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket snälla du! =D Jaa, det ska bli sååå härligt! Man är väl aldrig så trött som precis innan semester och längtar så att hjärtat nästan spricker =)

      Ha det gott, kram!

      Radera
  4. Åh, så fin påse- den är så fin med alla sina detaljer. Jag ser en massa fint här inne sedan jag kikade in sist. Gillar det bruna..lite höstiga, blir inspirerad att göra lite murrigt själv. Tack för inspirationen och dina fina ord inne hos mig.

    Kram Katja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! =D

      Det höstiga och murriga ÄR riktigt mysigt och aldrig fel, vad kul att du blev lite sugen på det! :)

      Kram på dig!

      Radera
  5. Men ÅHh vilka härliga färger och såå snyggt du har målat motiven och så har du ju som vanligt dekorerat så himlans snyggt, blir lika imponerad varje gång jag tittar in här :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du, varmt tack för dina fina ord!! =D

      Kram på dig!

      Radera
  6. Du har något att hämta i min blogg om du vill ha den.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för awarden, så snällt av dig!! =D

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!