tisdag 3 juli 2012

Bröllopskort med best Creation

Basen till kortet är mörkröd cardstock och vikningen är en enkel steppervikning. Jag har använt ljuva bröllopsark från Best Creation för att klä kortets in- och utsidor.

Textstämpeln "Önskar Er Lycka" kommer från Magnolia och är embossad med svart, glittrigt embosspulver. De utstansade vingarna är en die från samme underbara tillverkare - Magnolia! Blandade blommor i vitt och burgundy samt utstansade, små blad. Den glittriga kronan är en träfigur, en av mina favoritdekorationer.

Önskar dig en fantastisk dag, tack för titten!


12 kommentarer:

  1. Såå fint kort. Papperna var ju helt underbara. Hjärtat och vingarna blev en fin dekoration tillsammans.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket för din gulliga kommentar! =D Jaa, de passar så fint tillsammans hjärtat och vingarna :)

      Kram på dig!

      Radera
  2. Wow, underbart bröllopskort!!
    Fantastiskt snyggt papper, när man hittar så snygga papper behövs inte mycket mer, alldeles perfekt ibland när man inte vill lägga allt för många timmar på korten. Jag har en tendens att lägga alldeles för många timmar på varje kort tror jag,hihi.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! =D Så sant, vissa papper scrappar sig själva och måste få synas i alla sin enkelhet! :) Men iblan är det riktigt roligt att lägga ned hela sin själ och tid på ett enda kort, brukar bli bra resultat då =)

      Kramar

      Radera
  3. Supersnyggt bröllopskort, så snyggt med vingarna och gräsdiesen (vill ha) =), som så mycket annat man vill ha, fin viking på kortet med :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket, så snällt sagt av dig! =D

      Jaa, de är så fina Magnolia-diesen! Vingarna är ljuvliga och gräset så himla användbart, men det är som du säger - det är så mycket som man "behöver" och vill ha till sin scrapbooking =)

      Kramar

      Radera
  4. Så otroligt vackert bröllopskort!
    Stilrent och snyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jättekul att du gillar det! =D

      Kram på dig!

      Radera
  5. wow!! snyggt kort. älskar ditt upplägg och färgerna du använt!!
    du har nu en ny följare! :)
    önskar dig en härlig dag. kram, tess.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för dina fina ord, det vämer mitt scrapparhjärta! =D

      Roligt att du vill följa min blogg! =)

      Ha en härlig dag du med!

      Kram

      Radera
  6. Vilket underbart kort!! Så fint uppbyggt i en härlig färgkombo och fina dekorationer. :)
    Tack snälla du för din fina kommentar hos mig, det värmer :)
    Nu har jag bara 2 dagar kvar till semester...ska bli såå skönt. Men det blir att köra ända in i kaklet då det är fullt upp innan ledigheten. Sen ska jag bara njuta och ta en dag i taget.
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du tycker om kortet, det gör mig jätteglad!

      Håll ut, 2 dagar går fort och har du fullt upp går det ännu fortare! =D

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!