tisdag 10 juli 2012

Fönster mot sommaren

Det vackra och somriga designarket kommer från Pion Design och jag har använt Cherry Lynns fönsterdie med Vellumpapper som fönsterglas. Blandade blommor och rosett från Kristinas Scrapbooking.

De fina löven/grankvistarna är utstansade med en punch från Martha Stewart och runt fönstret har jag embossat i jeansblått och med distress ink "Broken China". Texten "Carpe Diem" i högra hörnet längst upp kommer från Reprint. Den bedårande fjärilen är en stans från Cherry Lynn.

Ha en härlig tisdag och varmt tack för titten!

4 kommentarer:

  1. Så vackert!! Underbara färger och fina detaljer.
    Tack för din fina kommentar hos mig.
    Nu har min semester börjat, såå skönt!! Nu hoppas jag att få ordningen återställd så jag kan komma igång o pyssla igen. :) Fram tills dess låter jag mig inspireras av alla underbara alster:)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, jättekul att du tycker om kortet, det gör mig så glad! =D

      Ååh vad skönt att semestern äntligen börjat, härligt! Bra idé med lite inspirationsrundor innan pysslandet sätter igång på allvar! :) Ser fram emot att få se vad du skapar!

      Kram på dig!

      Radera
  2. Åh wow vad megasnygg den fjärilen är, älskar fjärilar!!!
    Hade sett fram emot att få shoppa massa på mässan i Uddevalla om en månad......men nu var den inställd visade det sig............sååååååååå tråkigt....så då får det bli nätshopping =)

    Den stansen med fönstret är oxå jättefin, och snyggt embossat runt det!!
    Har precis varit ute på en timmes promenad med syrran och precis nu börjat ta fram papper till ett kort jag tänkt göra, fantastiskt.....nu hoppas jag pyssellusten faller på mig äntligen =)
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen vad roligt att höra att inspirationen är på väg tillbaka!! =D Synd att mässan är inställd, men nätshopping är inte illa det heller ;)

      Kul att du gillar kortet och fjärilar är verkligen speciella, man borde ha minst en på varje alster =)

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!