tisdag 17 juli 2012

Kort i rosa och vitt

Hoppas att ni inte tröttnat på mina "fönsterkort", för idag tänkte jag visa ännu ett där Cherryl Lynns fönsterdie har fått arbeta i min Big Shot. Rosa och vitt blir sällan fel och på insidan skymtar Maja Designs "Vintage Summer", ljuvliga ark med härlig vintagekänsla.

Nyckelhålet är skapat med en die från Tim Holtz, blandade blommor från Kristinas Scrapbooking samt kvistar gjorda med en Martha Stewart-stans. Den vita, fluffiga rosen har jag klippt från ett rosband jag skaffat hos Wild Orchid Crafts.

Ha en härlig dag, tack för ditt besök!

16 kommentarer:

  1. Åh så ljuvligt! Så där sommar romatiskt :) Gillar extra mycket den fluffiga stora blomman :)

    Ha det bäst!

    ps... hoppas det inte gör något att jag lagt upp din blogg i ett inlägg hos Scrappaloss där jag länkar till härliga inspirationsbloggar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så kul att du gillar kortet!! =D

      Självklart gör det inget...det är bara roligt ju! =D

      Ha det bäst du med!

      Radera
  2. Ännu ett härligt somrigt fönster :) Rosa o vitt är aldrig fel och med dina fina dekorationer så njuter man. Den stora vita blomman blev snygg till de övriga. Önskar dej en fortsatt trevlig tisdag. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, gulligt sagt av dig! =D

      Ha en fortsatt trevlig tisdag du med!

      Kram

      Radera
  3. Nopp, vitt och rosa kan ALDRIG bli fel =)
    Inte att jag tröttnar på dina kort, detta är superfint, fönstret är verkligen en superfin die!
    ....kan du tänka dig när jag rensa bland mina prylar vad jag hitta.......en bit sån där fint band med blommor på =)
    Kram iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...så bra och jättekul att du gillar kortet!! =D

      Näää, hittade du? Skojigt! :) Sanslöst ibland vad man kan hitta i sina gömmor, långt undanstoppade och sedan länge glömda. Tror allt att det är dags för en rensning i min pysselverkstad också, allt är huller om buller just nu, suck.

      Kram på dig!

      Radera
  4. WOOHOOW vilket fantastiskt fint kort.
    Sådana underbara kort kan man aldrig tröttna på


    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack...skönt att höra, för ibland fastnar man i en viss typ av kort eller alster =)

      Kramar

      Radera
  5. Jättefint kort! Tröttnar aldrig på att kila in här och se dina fina kort. Vitt och rosa funkar ju alltid. Glittriga bladet bakom rosorna var jättefint.

    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, vad du är snäll! =) Jaa, de är så fina de där Prima Marketing-bladen. Tyvärr håller de på att försvinna från butikerna, är utgående. Trist sånt ibland när man verkligen gillar en produkt :)

      Ha en härlig dag!

      Kram

      Radera
  6. Vilket underbart vackert kort, härliga färger och underbara dekorationer!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket för de fina orden! =D

      Kramar

      Radera
  7. men så fint, alldeles underbart kort! Den diesen är så fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! =D Jaa, den är ljuvlig och så användbar till mycket, en riktig pärla i dies-samlingen =)

      Radera
  8. Så ljuvligt romantiskt i både färg och dekoration. Stiligt!
    Tack för besöket i min blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för din kommentar, roligt att du tycker om det! =)

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!