måndag 16 juli 2012

LO med Reprint

I fredags var det äntligen min bloggdag hos Kristinas Scrapbooking. Mitt DT-alster blev en fotolayout med lilla sonen som badade i havet under fjolårets semester. Reprints "Lexington" blev perfekt till foton! Förrutom de fina dekorationerna från Kristinas butik lät jag ett par strån få vara med, strån som jag plockade under en skotertur en kall och klar dag i februari.
Efter en skön och vilsam helg väntar ännu en veckas arbete innan årets höjdpunkt - semester del II. Hoppas innerligt på lite bättre väder, denna sommar kan inte skryta med alltför många heldagar med sol och värme. Två stycken har jag noterat hittills och då har jag lagt ribban vid 25 graders värme och sol HELA dagen. Sol i intervaller räknas inte och inte heller temperaturer under 25 grader.

Jättekul att du tittade in, ha en skön dag!

11 kommentarer:

  1. Så fin den blev =)Söt bild på sonen. Vad kul när man kan använda sånt man plockat själv, blir ju faktiskt ännu mer personligt då =)
    Fint hur du gjort "vågorna"!
    Ja.....varenda dag kikar man ut och det känns mer som höst.....17 grader, sol med moln och blåst......nopp, inte vad jag kallar sommar.
    Jag tycker du lagt ribban perfekt....nu måste bara vädret fatta det oxå,hihi.
    Ha en bra arbetsvecka!
    kram iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla du! =) Ja, det är kul att blanda lite från naturens skafferi med de mumsiga fabriksgjorda dekorationerna! Mmm...han är så söt pluttesnutten min :)

      Hahaha, exakt, det är absolut inte för mycket begärt av vädret - är det sommar så är det! Jaa, det liknar mer höst än sommar som det har sett ut =)

      Tack, passar på att önska dig en fortsatt skön semester! Ha det gott!

      Kramar

      Radera
  2. Jättefin LO! Det sämsta med naturens grejor är att de håller lite sämre än de konstgjorda varianterna, men på en LO funkar det ju hur bra som helst, de ligger ju stilla i ett album.

    Underbart litet foto!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! =D Precis, det är en klar nackdel med "naturfynden" :)

      Radera
  3. Underbar LO med så fina detaljer.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, snällt sagt av dig! =D

      Kramar

      Radera
  4. Underbar LO med så fina detaljer.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Hejsan, vilken härlig LO, såå sött foto på sonen och såå fiffigt att få dit stråna, ååh vilka idèr du kommer med :)
    Nu har jag tiitat på alla superfina alster du gjort sedan jag var här inne sist, och säger bara WOOW så du är kreativ, jag blev tokförälskad i steampunk kronan, WOOOW WOOOW SÅÅ LÄCKER, ME LIKE :)

    Ja nu får vi hoppas att det blir sommar på riktigt, har som du säger inte varit nåt vidare än så länge, men det vänder nog får vi hoppas :)

    HA DET SÅÅ GOTT OCH TA HAND OM ER!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, vad gulligt sagt av dig!! =D Jättekul att du gillar kronan också! :)

      Njae, inget vidare sommarväder, men jag tror precis som du att finare dagar komma skall! :)

      Detsamma till dig och ha en skön somamr!

      Kramar

      Radera
  6. Så fin!! Underbart dekorerat! Reprint har så många fina papper :) Har en Lexingtontokig väninna, ska nog ta och köpa det här pappret till henne :) Har missat helt att det hette så :)
    Ja, jag hoppas också att det kommer lite mer värme, men samtidigt så har man inte dåligt samvete för att man är inomhus o fixar med annat :)
    Ha en toppendag!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar för dina fina ord! =D

      Jaa, det är så läckert arket...jättefint på kort med sommar- och havstema också :)

      Nää, det är sant, det är perfekt väder för pyssel av alla de slag och tids nog komemr nog solen och värmen :)

      Ha en toppendag du med!

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!