söndag 29 juli 2012

Murrigt med Lil Valentine Lad Luca

Som ni märker så bloggar jag ganska duktigt här i bloggen vilket tyvärr betyder att semestervädret inte bjudit på det mest tropiska klimatet. Idag har vi dock haft en solig och varm söndag. Minstingen har badat i sin lilla pool hela dagen lång (om än huttrandes) och hans mamma har haft det gott i solstolen med ett CC4-ark och 77 st Promarkers i knäet (hjälp, har jag verkligen så många, hur gick det till?). Mina stortjejer har varit "yra" hela helgen lång. För den som inte känner till fenomenet så har det ju varit den årliga Storsjöyran med massor av artiser och andra glada människor i Östersund och det är det jag menar med "yra".

Idag tänkte jag visa ett enkelt stepper card med snyggingen Lil Valentine Lad Luca och med Simpley Grunge från K-Design.

Ha en fortsatt skön söndag och varmt tack för titten!



4 kommentarer:

  1. Hihi, låter som en perfekt dag för dig.....både sol och pyssel på samma gång.....kan ju inte bli bättre!
    Härligt kort du visar idag. Jag gillar färgerna du valt till kortet, fint ihop. Fjärilen är fantastiskt fin och även stämpeln, snygg färglagd!!

    Jag förstår att tjejerna inte är hemma mycket då =)Vi har något liknande här i början av juni varje år........och då såg jag knappt dottern på hela helgen,hihi.
    Nu i år köpte jag ett 100 dagarskort för hela regionen till henne........och det har gjort att hon flänger och far med kompisarna hur mycket som helst. Är ett stort område hon kan röra sig i,typ Borås-Göteborg och en bra bit uppåt. Idag e de åter i Göteborg..........undra just hur många gånger de varit där....och hur många gånger som återstår innan skolan börjar,haha!
    Men de har kul ungdomarna och det är viktigt!!
    Gissar att du har två mycket nöjda och glada tjejer nu då efter en sån här helg!!

    Ha en bra vecka som kommer!
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. YES, det blev verkligen en kanondag, 30 grader varmt i solen och innan middagen körde vi vattenkrig med rejäla vattenpistoler. Bäst att passa på när värmen är här! =D

      Nä, stortjejerna har jag knappt sett annat än på telefonen i helgen. De är så nöjda och har haft massor med skoj. Aha, så ni har nåt liknande? Åh, 100-dagars kort lät ju kanon. min äldsta älskar staden Gbg och är där flera ggr per år trots att vi bor så långtt upp i landet =)Ja, det är viktigt att de får ha kul och får röra på sig lite!

      Vad roligt att du gillar kortet och färgerna, dina ord värmer och gör mig såå glad! =D

      Ha en bra vecka du med, kram!

      Radera
  2. Så fint du gör det. Fina färger och fint med kugghjul stämplade i kanten. Underbart att sitta i solen och pyssla. Borde man göra oftare. Vi har haft växlande väder i helgen. Men idag har vi haft en resdag så det gör inte så mycket. Härligt när det händer lite med evenemang. :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad kul att du gillar kortet med färgerna och kugghjulen, tusen tack för din kommentar. Har fått lite pippi på kugghjul just nu så fler lär det bli på mina alster framöver. har faktiskt beställt en spellbinder med kuggisar, lääängtar efter den =)

      Jaa, det är jättekul med lite evenemang, hela staden får liv och folk är gladare än vanligt!

      Trist med växlande väder, men perfekt när man reser förstås =)

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!