onsdag 25 juli 2012

Rockstar med Reprint och Lil Lad Damon

Hoppas varmt och innerligt att ni gillar Tickled Pink Stamps motiv lika mycket som jag gör, för just nu är jag hopplöst och totalt förälskad i dessa. Idag vill jag visa ett lite rockigt kort med sötisen Lil Lad Damon och med härliga ark från Reprints Stars And Hearts. Vimpeln är utstansad med en Cherryl Lynn die och spindelväven med Memory Box.

Hjärtana på arket är jag fyllt i med Glossy Accent. Bilden med gitarren och texten kommer från Simply Stories och heter So Random.

Ha en underbar dag, tack för titten!

10 kommentarer:

  1. Vilket super härligt kort med en underbar stämpel!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt! =D

      Kram

      Radera
  2. Hej i solskenet =)

    Så härligt att vädret tagit sitt förnuft tillfånga och ger oss lite sol och värme!

    Häftigt kort!
    Jag gillar att det faktiskt passar att sätta en söt blomma på kortet utan att den tar bort det rockiga och tuffa.
    Stjärnpappret tyckte jag var jättefint, helt i min smak,hihi.
    Hoppas du njuter och slappar i solen idag!
    kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, idag har det verkligen varit kanonhärligt väder och vi har faktiskt myst utomhus hela dagen. kring 16:00 började det blåsa svalare vindar så då packade vi ihop och har varit inomhus sen dess. Uppskattar verkligen solen och värmen, det är mer än välkommet!

      Tack så mycket för dina fina ord om kortet! Ja, stjärnpapperet är så fint och det funkar faktiskt med blommor till i stort sett allt =)

      Hoppas du med haft en riktigt fin dag i solen!

      Kram på dig!

      Radera
  3. Superhäftigt kort! Jag älskar dessa papper. Passar utmärkt till ett tufft killkort som detta.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för din fina kommentar, vad kul att du gilalr kortet! =D Jaa, de är så fina Reprints ark och perfekta till lite coolare alster :)

      Kramar

      Radera
  4. ÅÅH vilket läckert kort, supertufft motiv :)

    Steampunk kortet nedanför är ju helt otroligt snyggt, I love it :)

    HA DET SÅÅ GOTT!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack för dina snälla ord! =D

      Ha det gott du med!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!