fredag 13 juli 2012

Stepper dress med K-design och Tickled Pink

 Vad kan passa bättre på fredag den 13:nde än en Steampunk-inspirerad klänning? När jag äntligen kom mig för att beställa K-designs underbara designark satte jag genast igång och scrappade en klänning.

Jag är supernöjd med arken, färgerna och mönstren är gudomliga för att inte tala om kvalitén! Dessutom har jag blivit nyförälskad i Tickled Pink Stamps som inte använts så flitigt i min pysselverkstad på sistone. Så typiskt att de slutar tillverka sina gummistämplar och enbart  satsar på digisar, nu när jag har en cruch på dem igen. Självklart passade jag på att köpa ett par hos K-design som har dem i sitt sortiment.

Mall till klänningen hittar du här om du blir sugen att testa. Stämpeln jag använt heter Lil Haunts Ghost Willow och passar perfekt till Tim Holtz die som jag stansat ut trädet med. Det läckra rosbandet i grått kommer från Wild Orchid Crafts.

Ha en alldeles fanstastisk fredag och varmt tack för titten!



20 kommentarer:

  1. Den här klänningen är ju enormt fräck, helt klart ett superfint konstverk du skapat!!!
    Fräck stil på den, gillar massor =)
    Maffiga snygga rosor längst ner, får nog spana in det vid nästa beställning,hihi.

    Ha en underbar fredag!
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK så himla mycket, vad jättekul att du gillar den!! Jag hade jättekul när jag scrappade den =D

      Jaa, håll utkik efter de stora rosbanden, så läckra! :)

      Ha en underbar fredag du med!

      Kram

      Radera
  2. Fasligt läcker!
    Vad duktig du är
    att skapa "annorlunda".
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt och det gör mig jätteglad! =D

      Kramar

      Radera
  3. WOW så läckert! Och tack för mallen, detta måste jag testa :)Är det ok med dig om jag lägger en länk till ditt cooinlägg med denna coola klänning på K-designs gruppen på FB? Kram Kattiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, kul att du gillar skapelsen och att du vill testa mallen! =D Ska bli roligt att se vad du skapar för läckert med den! =)

      Självklart får du länka, det är bara roligt om du gör det!

      Kram

      Radera
  4. Så snyggt :) Du har verkligen fått till det snyggt med dekorationer o motiv på klänningen och snygga färger. Jag gillar just den gröna färgen. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! =) Jaa, den är ursnygg just denna gröna färg! Jag scrappar sällan med grönt, men jag tror allt det ska bli ändring på det nu :)

      Kram

      Radera
  5. Vilket fint kort du gjort idag! Tycker om de lite mystiska inslagen. Stämpeln passade ju kanonbra till. Fint dekorerat som alltid här inne hos dig.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack! =) Hehehe, jaa den blev allt lite mystisk, lite galen och en klänning som lämpar sig mer för catwalken kanske än för att verkligen användas :) Lite obekvämt med alla dekorationer och vingarna skulle jag tro =D

      Kramar

      Radera
  6. hej igen!
    ....tack för dina värmande och snälla ord i min blogg....precis vad jag behövde idag efter en lite jobbig vecka.Blev jätteglad över det du skrev.
    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att jag kunde muntra upp dig lite och hoppas att det tar en vändning nu! :) Upp och ned är det ibland, precis så har min vecka sett ut också =)

      Kram på dig!

      Radera
  7. Verkligen ett urtjusigt kort!!
    Så härligt dekorerat och färgerna är underbara:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för de fina orden! =D

      Radera
  8. Så himla coolt, urläckert!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt sagt, tusen tack! :)

      Kram

      Radera
  9. Otroligt läcker klänning!!!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, så kul att du gillar den!! =D

      Kram på dig!

      Radera
  10. ojojoj vilken "grej". Guud va snyggt alltihop

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla du, gulligt sagt av dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!