lördag 25 augusti 2012

Album till 18-åring

Det är lite extra underbart med helg när man precis har avklarat första jobbveckan efter semester!

Igår var det ju fredag och givetvis hade jag något scrappat att bjuda på i Kristinas inspirationsblogg. Det blev ett altrat album som jag scrappat till min dotters 18-årsdag och det är fyllt av snygg cardstock och härligt romantiska designark. En hel del akrylfärg gjorde jag också av med, för att inte tala om alla läckra dekorationer. Allt material finns förstås i Kristinas Scrapbookingbutik och för den som vill finns fler bilder och beskrivning av materialet jag använt. Varmt välkommen att ta en titt!

Hoppas du får en härlig helg, tack för att du kikade in!

6 kommentarer:

  1. Vackert album i fina färger. Kul att få som present som kan sparas. Grattis till vinsten, så kul, vi vann :) Önskar dej en trevlig helg. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, roligt att du gillar albumet! =D

      Jaaaa...vi vann, så himla roligt, jag höll på att tappa hakan när jag efter mycket funderade slutligen kom på vad du kunde ha menat!! Grattis till dig med! =D

      Hoppas att du med får en trevlig helg!

      Kramar

      Radera
  2. Åh vilket underbart album. Så roligt att ge och att få en sån personlig present.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket, snäll du är! =D

      Kramar

      Radera
  3. Hej!

    Härligt att första veckan är avklarad, nu är du verkligen värd ledighet igen =)

    Vilken fantastiskt fin dotter du har!
    Detta albumet är verkligen så underbart fint.
    Vad fina detaljer du satt på siffrorna, som för övrigt var hur fräckt som helst på framsidan!!!!

    Färgen du valt åt albumet är mjuk och fin. Tillsammans med det övriga gör det ett underbart blickfång som man blir nyfiken på =)
    Fönstret är så fint och passar så bra på den sidan!

    Vad glad hon måste blivit över detta, vilken underbar present från sin mor på sin myndighetsdag!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, man är lite extra värd ledighet, första arbetsveckan efter semester är verkligen kämpig =)

      Ja, hon är så söt och go min min mellanstora dotter :) Hon blev jätteglad, men som vanligt var hon inte nöjd med fotona på sig själv :) Dock fick jag tillåtelse att visa på bloggen - allt för konstens skull.

      Så många snälla ord, varmt tack för dem!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!