måndag 20 augusti 2012

Kort för uppmuntran


Semestern är slut för i år och det är alltid lite vemodigt att inse att de härliga sovmornarna och de fria dagarna är över för denna gång. Riktigt så illa är det förstås inte att få gå till jobbet och hösten är alltid en symbolisk nystart för mig och många andra. Dessutom finns ju helgerna att sova gott och lata sig på.

Kanske passar detta kort när det ska tas farväl av den härliga semestern? Stämpeln kommer från en för mig okänd tillverkare och arken är K-Design.

Ha en härlig måndag och varmt tack för titten!

6 kommentarer:

  1. Liten kul krabat på ett härligt dekorerat kort :) Hoppas det går bra så här på första arbetsdagen. Jag får avvakta ett tag till...tyvärr. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! =d

      Det gick faktiskt bra och dessutom kom jag ihåg alla olika lösenord till jobbdatorn på första försöken =) Alltid roligt att träffa arbetskollegorna igen och höra hur deras sommar har varit, men jag är trött till tusen nu på eftermiddagen :)

      Kram på dig!

      Radera
  2. Så söt liten pojke. Passar ju perfekt till ändamålet då han ser lite ängslig ut., fint dekorerat med fjärilen och kugghjulen.

    Ja, det känns ju lite vemodigt att gå tillbaka till jobbet efter en lång ledighet. Jag ska snart börja jobba efter 3-års föräldraledighet. Det känns både jobbigt och skönt. Jag är mitt uppe i en söka-jobb process så det är lite pirrigt.

    Hoppas att din första dag på jobbet är/har varit bra.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, visst är han söt och lite trumpen eller ledsen =)

      OJ, då förstår jag om det känns lite extra pirrigt, WOW, 3 år, inte illa! :) Spännande, lycka till med jobbsökandet! Hoppas det blir skojigt och att du kommer att få det både givande, utvecklande och roligt på arbetet!

      Tack, det har varit en riktigt bra första dag, men jag är lite trött nu på eftermiddagskvisten =)

      Kramar

      Radera
  3. Ja, det där med att komma igång m jobb efter semester är en historia i sig... Jag tycker det är kämpigt i början men man brukar ju komma in i det. Tack för din kommentar om min LO, glad jag blir att andra oxå gilla den. :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det går rätt snabbt att komma igång igen! =)

      Kram

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!