tisdag 7 augusti 2012

Magnoliakort i rött och blått

Edvins Oldsmobile är så mysigt bullig, härligt retro och jätterolig att färglägga. Här syns den som bakgrundsmotiv till "Edvin Wants A Hug" och jag har använt distress ink "Broken China" och "Forest Moss" för att svampa fram himmel och gräs kring bilen.

På insidan av kortet passade jag på att använda en nyinförskaffad textstämpel från Vilda Stamps och ett av de härliga kugghjulen från spellbindern "Sprightly Sprockets".

Varmt tack för ditt besök, ha en skön dag!

8 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ blir lika imponerad varje gång jag tittar in här, du är ju så kreativ så ,man hinner ju inte med i svängarna =)
    SUPERLÄCKERT KORT, såå snyggt du har färglagt motiven,bakgrunden är ju så fin också.
    Så snyggt med gräsdiesen, I LOVE IT :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tack snällaste du, dina ord gör mig så glad och jag uppskattar dina besök mycket! Yes, gräsdien är jättefin och så användbar =)

    SvaraRadera
  3. Jättefina textstämplar!
    Så gulligt kortet är på framsidan =) Jag förstår att bilen måste vara rolig att färglägga, den är så underbar och bullig och söt,hihi.
    Du har lyckats arrangera framsidan på ett mycket fint sätt!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK så mycket! =) Jaa, de är så fina, textstämplarna från Vilda Stamps! =)

      Kramar

      Radera
  4. Men vilket super härligt kort med bilen i bakgrunden, så snyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt av dig! =D

      Kramar

      Radera
  5. Så fint kort! Bilen är underbar. Så fint färglagd, syns att det blänker på huven. Fint med molnen i bakgrunden. Vildastämpeln på insidan har såå fin text. Förstår inte hur du hinner med att skapa så mycket fint. Är för mig helt häpnadsväckande. Är alltid så kul att komma in och se det som skapas. Får ju så mycket inspiration. Synd att tiden inte riktigt hinner till för mig att skapa så mycket som man vill.

    Ha det gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack,så kul att du tycker om kortet! =D
      Nää, man hinner inte alltid allt man önskar skapa och det är så för mig med. :)

      Ha det gott du med, kram!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!