fredag 17 augusti 2012

Rör till badkulorna


Hos Kristinas Scrapbooking är det tema hav, bad och strand denna vecka och idag är det min tur att bidra med ett alster!

Efter att ha frossat i Lakrisal efter Lakrisal i sommar så hade jag plötsligt ett fint och stadigt rör att altra. Röret är klätt i washi tape som jag testat för första gången. Ta gärna en närmare titt i Kristinas inspirationsblogg för fler bilder och beskrivning av materialet jag använt! Dessutom kommer under eftermiddagen ett ytterligare DT-alster för Kristinas Scrapbooking för den som vill kika!

Tro det eller ej, men igår (min näst sista semesterdag) blev det strålande sol och värme hela dagen! Mina barn och jag passade på att vara ute i trädgården för att lapa sol medan vattenspridaren gick på högvarv för att ge lite svalka. Skönt, det behövde vi verkligen! Dessutom passade jag på att skörda lite rädisor och stor burk med svartvinbär under solens strålar. I onsdags hade vi skön värme, men molnig himmel. Då passade det utmärkt med ett besök på Frösö Zoo. Lilla sonen var minst sagt avvaktande till en början och ville bara se "små, söta djur" istället för björnar och lejon. Blev en trevlig dag och kameran blev fulladdad med bilder vill jag lova!

Kul att du tittade in, ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket otroligt fint rör!
    Kan vara mysigt att ha i badrummet? :o)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint rör du har altrat. Perfekt till höstens alla mysiga bad. Härligt att ni har fått lite sol.

    Vi njuter med av vad sommaren har att bjuda på. Tyvärr har barnen blivit lite förkylda, men inte mycket att göra något åt. Hoppas att helgen bjuder på fint väder.

    Kram Anna

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!