fredag 10 augusti 2012

Skojig vikning med mumsigt från Bo Bunny

Fredag igen och min tredje semestervecka är till ända! Efter fem dar i lånad sommarstuga var det otroligt härligt att komma hem i tisdags till sin egen säng och de andra bekvämligheterna. Inte mycket sol bjöds det på, men sköna och lata dagar med fiske, grillning och lite sightseeing i trakterna.

I det senaste DT-paketet fanns massor med underbara dekorationer och bl a dessa ljuvliga ark från BoBunny! Gissa om jag blev totalt scrapsalig efter att ha skådat de mumsigheterna från Kristinas butik? I min scrapsalighet gav jag mig på en för mig helt ny vikning och i Kristinas blogg visar jag idag resultatet. Ta gärna en liten titt!

Tack för att du kikade in här, ha en härlig helg!

14 kommentarer:

  1. VILKET UNDERBART HÄRLIGT KORT I HÄRLIGA FÄRGER!

    Önskar dig en riktigt härlig helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla du, vad glad jag blir över att du gillar det!! =D

      Önskar dig med en riktigt härlig helg! Faktiskt så skiner solen här idag :)

      Kramar

      Radera
  2. Härlig vikning!!
    Ja den påminner om trifolder men är ju som sagt vikt annorlunda och jättekul tycker en vikningsälskare som mig =)

    Härliga färger du valt till kortet!!

    Ja, hur kul det än är att vara iväg.....är det alltid underbar att komma hem =)
    Önskar dig en fortsatt härlig semester!!
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, så kul att du gillar kortvikningen och färgerna! Jaa, det är så kul att testa olika vikningar och rätt vad det är så hittar man en ny favorit!

      Precis =) Borta bra, men hemma allra bäst kan man säga!

      Tack så mycket, hoppas du får en fin helg och bra dagar på jobbet!

      Kramar

      Radera
  3. Hej!
    Det låter som en mysig semester trots bristen på sol. Själv ska jag börja jobba på måndag efter 4 v semester. Tror att det har varit 3 dagar utan regnskurar, kul. Morgondagen skulle iaf bli bättre. Jag var brunare innan semestern än efter. Ditt kort är toppenfint som alltid och vikningen likaså. Önskar dig en toppenhelg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Jodå, alltid skönt att vara ledig, men visst blir jag lite frustrerad över bristen på sol och riktig värme. Tror att det varit lika i hela landet tyvärr. :) OJ, bara tre dar utan regn under 4 veckor? Meeeen vad tråkigt! :( Hoppas att det blir fint imorgon iaf då!

      Tackar, så roligt att du tycker om det, dina ord värmer!

      Kramar

      Radera
  4. Vilket otroligt häftigt och kreativt kort!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, vad roligt att du tycker om kortet!! =D

      Radera
  5. Snygg vikning och snyggt dekorerat med fina papper. Önskar dej en trevlig helg. kramar bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt!! =D

      Hoppas att du med får en trevlig helg!

      Kram på dig!

      Radera
  6. Wow!! Vilket underbart kort!! Härlig vikning!!
    Älskar ditt färgval, papprena är supersöta.
    Önskar dig en fortsatt härlig semester!!
    Kram, Tess.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt sagt av dig, varmt tack för dina ord! Jaa, de är så söta dessa ark från Bo Bunny! =)

      Tack, ha det härligt du med!

      Kramar

      Radera
  7. Åh så mycket vackert jag missat när jag varit på semester. :) Otroligt härlig vikning på denna. Gillar även din Magnolia bilstämpel (kommer nu inte ihåg vad den heter...) :) Har funderat på att införskaffa mig den :)

    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så himla mycket, kul att du gillar minalaster här! =D Jaa, den är så fin Edvins gamla bil :)

      Hoppas att du har haft en härlig semester!!

      Ha det bäst du med!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!