söndag 5 augusti 2012

Stepper card med hus

Scrapsaligare än vanligt blev jag när jag upptäckte att Marianne Designs underbara, fullstora husdies nu finns att köpa i Sverige! Scrappade genast ett stepper card med det fina huset ("Craftables Scandinavian House")på och en sjungande Tilda som placerat sig utanför i sin glittriga galaklänning.  

Huset har jag stansat ut i vit cardstock och sedan målat med Promarkers. Äntligen kom min svarta Promarker till användning och blev kanonbra till taket! Staketet stansade jag ut i wellpappen som varorna var inslagna i. Bakom fönstren har jag limmat små bitar designark från Maja Design samt spetsar och band som gardiner.

Jättekul att du kikade in, ha en underbar söndag!


8 kommentarer:

  1. WOOW jösses amalia såå snyggt, åhh den diesen vill man ju bara ha :)
    Snyggt med staket, träd och gräsdieserna.
    Du har ju fått till det såå otroligt snyggt, I LOVE IT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, snäll du är! =) Jaa, den är verkligen toppen denna husdie!! :)

      Kramar

      Radera
  2. Vilken kul die du shoppat, du har verkligen byggt upp en hel utemiljö utanför huset och hon är så snygg där hon står och sjunger i galastassen =)
    Bra gjort att använda lite av "skräpet" som sakerna kom i...mycket miljövänligt och billigt. Vad bra att du hittat ett användningsområde för din svarta penna, tar ett tag ibland att börja använda sånt man köpt för att man ville ha, men sedan när det finns hemma blir det lixom inte använt.....hm, så vi funkar,hihi.

    Trevlig söndag på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha...så är det verkligen, massor med saker man bara måste ha och sedan blir det liggandes. Jaa, jag var mycket nöjd när jag använde paketeringen till staketet :)

      Ha en härlig kväll!

      Kramar

      Radera
  3. Så himla gulligt kort!! Häftig die!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! =) Jaa, den är jättefin och kommer nog användas flitigt i min pysselverkstad! :)

      Kramar

      Radera
  4. Vilket super härligt kort, som en hel tavla,otroligt fint!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad kul att du gillar mitt huskort! =D

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!