lördag 1 september 2012

Altrad ask med bubbelgömma

Igår var det min tur att blogga hos Kristinas Scrapbooking och mitt inspirationsalster var en ask klädd i ljuvliga BoBunny. Jag tjatar ofta om det, men bloggandet hos Kristinas Scrapbooking är verkligen en härlig fredagsbonus! Ta gärna en liten titt på min ask och mina duktiga DT-kollegors alster i Kristinas inspirationsblogg!








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Idag är det för övrigt en alldeles speciell dag! Det är nämligen precis fem år sedan jag och min man gifte oss. Självklart ska det firas, men det blir i all enkelhet. Kanske en extra god middag som vi inte lagar själva och en hyrfilm när minstingen somnat. Inte så höga krav på firandets innehåll med andra ord, men det gör ju inte händelsen mindre betydelsefull förstås.
 
Tack allesammans för alla underbara kommentarer ni bjuder på hos mig, de gör mig så glad och varm om hjärtat!
 
Må gott och ha en underbar dag!

12 kommentarer:

  1. Åh vilken fin ask! Roligt med bubblan på toppen. Fina dekorationer.

    Ja, ibland behöver det inte vara så avancerat för att uppskattas. Vi glömde helt bort våran bröllopsdag i år. En god middag och en bra film tycker jag låter som ett vinnande koncept.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! =D De är så roliga att altra de där askarna med bubbla på locket :)

      Det har vi också gjort nåt år =) Ni får ta igen det någon annan dag helt enkelt :) Jaa, det är precis lagom med middag och film, lite soffmys bara.

      Ha en fortsatt trevlig helg du med!

      Kramar

      Radera
  2. Ser tjusigt ut! Grattis på bröllopsdagen! xx

    SvaraRadera
  3. Vackert dekorerad ask och fina färger. Gratulerar till bröllopsdagen. Vi har våran imorgon,fast många flera år. Jag hade ärligt talat glömt den de sista veckorna, haft lite annat att tänka på. Fast min man kom ihåg den, kom hem med en blombukett när jag kommit från sjukan igår. Det var omtänksamt av honom. Önskar dej (er) en trevlig kväll. kramar bibbi

    SvaraRadera
  4. Meeeen vad gulligt av honom, omtänksamt och alltid lika roligt med blommor!! Man behöver ju inte göra dagen så stor varje år, men nån gång emellanåt är det ju fint om man firar lite!

    Tusen tack, både för kommentaren och önskan om trevlig kväll! Ha det gott ni med, kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Varmt tack för kommentaren, snäll du är!! =D

      Radera
  6. En Uuuunderbar ask.
    Älskar bubblan

    GRATTIS till er båda


    Kraaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, gulligt sagt av dig!! =D

      Radera
  7. Godmorgon!

    Vilken läcker ask du altrat! Så läcker färg. Bubblan är ju för härlig =) Älskar hur det glittrar inuti den, så läckert!!!

    då säger jag ett STORT GRATTIS till er båda!! Hoppas ni fick en mysig kväll igår med god mat och rolig film =)

    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godmorgon på dig med! =D

      Tusen tack, dina ord är verkligen en härlig start på dagen, tackar allra ödmjukast! :)

      Tack för gratulationen också! Det blev en riktigt skön och avkopplande kväll, lite mumsig snabbmat och senaste X-Men blev ett bra sätt att fira på =)

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!