lördag 15 september 2012

Är i lyckorus

Detta har varit en helt fantastisk lyckovecka i scrapbookingens tecken!!! I tisdags fick jag besked från Kattiz hos K-design att jag valts ut att ingå i DT-teamet. Trodde knappt mina ögon och fick lägga band på mig för att inte hoppa jämfota av glädje. Jag ser verkligen fram emot att få arbeta med K-Designs produkter som jag beundrar mycket och att få ingå i den otroligt skickliga DT-besättningen!

Ännu ett lyckoanfall uppstod när jag kikade in på Facebook i går kväll. Två av mina textstämpelförslag till K-Design med jultema har antagits och kommer att tryckas upp! Wooohoo...så roligt, kunde jag hjula hade jag gjort det nu! =D

Så här löd mina förslag:

*På tomten vi väntar, medan klockor klämtar,
med detta kort, kommer tomten fort.


*Därute är kallt, snö överallt,
med detta vill jag värme ge, öppna får du se -

En julkram till dig!


Avslutar mitt lyckorusiga inlägg och återgår till verkligheten en stund. Vill först bara passa på att tacka er som besöker min blogg och för de härliga kommentarer jag får som förgyller och värmer!

29 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till DT platsen, den är du värd med all inspiration du har :) Lycka till, ska bli kul o få följa dej där också. Vackra texter du har knåpat ihop, något nytt till årens julkort. Önskar dej en trevlig helg.
    kramar bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, gullig du är!!! =D Tack också för lyckönskningen, det behövs, känns lite pirrigt också förstås =)

      Kram på dig!

      Radera
  2. Stort grattis till dig. Du kommer passa perfekt som DT för K-design. Så spännande det ska bli att få se dina kreationer. Vilka fina jultexter. Du är så påhittig.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar allra ödmjukast, så snällt sagt av dig! =D Kul att du gilalr mina små jultexter, hittade faktiskt på dem vid söndagsfrukosten, maken var mycket brydd över att jag satt och ömsom skrev och ömsom tuggade på pennan =)

      Kramar

      Radera
  3. Grattis!
    Du passar perfekt som DT hos K-designe.
    Roligt att få se allt snyggt du kommer
    att skapa med dom härliga pappren.
    Kul med stämplarna också :)
    Ha en trevlig helg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vad snällt sagt! =D Blir jätteglad att du säger så, känns ju lite pirrigt!

      Ha en trevlig helg du med!

      Kramar

      Radera
  4. Stort GRATTIS till dig!!!! Jag kände på mig att det skulle bli du för det du skapar är helt underbart. Dessutom får nu Kattiz en härlig blandning i sitt team :) Ser fram emot att se allt du skapar! Vad kul att du även får stämplar utifrån ditt förslag :) Har ju själv också vunnit en förslagstävling hos PhunnyFace och har ju de två stämplarna i mina ägor :)

    Ha en riktigt trevlig helg!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varmt tack, så många snälla ord!! =D

      Jaa, det är superkul med stämplarna, känns riktigt häftigt! Ååhh, har du också kläckt stämpeltexter? Då ska jag kika och se om jag hittar dina, är så nyfiken =)

      Ha en riktigt trevlig helg du med!

      Radera
  5. Stort GRATTIS till dig!!!! Jag kände på mig att det skulle bli du för det du skapar är helt underbart. Dessutom får nu Kattiz en härlig blandning i sitt team :) Ser fram emot att se allt du skapar! Vad kul att du även får stämplar utifrån ditt förslag :) Har ju själv också vunnit en förslagstävling hos PhunnyFace och har ju de två stämplarna i mina ägor :)

    Ha en riktigt trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS

    Kommer bli så kul och se dej skapa i K-Designs papper, stämplar och dekorationer.

    Du är ju såååå himlans påhittig och duktig på att få ihop snygga och annorlunda alster.

    Alltid inspirerande att kika in här hos dej.

    Grattis till stämplarna oxå

    Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. TUSEN tack, både för gratulationen och dina fina ord! =D

      Trevlig helg på dig med!

      Radera
  7. ÅHH vad roligt, stort GRATTIS till dig :), och GRATTIS till dom härliga textstämplarna :)
    Det ska bli så kul att se dina underbara alster, du är ju som gjord för detta uppdrag, såå roligt :)

    HA DET SÅÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket för både gratulationer och alla fina ord, snällt sagt av dig!

      Ha det gott du med!

      Kram på dig!

      Radera
  8. Grattis och hurra till ditt uppdrag. Detta uppdrag är som klippt och skuret för dig. Vilken fena du är på att hitta på texter. Super lycka till dig.

    Kram och ha en bra helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! =D Det ska bli så roligt!

      Ha en bra helg du med!

      Kramar

      Radera
  9. GRATTIS GRATTIS, dubbelt grattis min vän!
    Så roligt nytt DT uppdrag och så härliga textstämplar du hittat på!

    Ska bli kul att följa dig vidare!

    Önskar dig en mycket bra helg!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, känns verkligen jättekul! =D

      Ha en bra helg du med vännen!

      Kram på dig!

      Radera
  10. Grattis x 2 =) Skoj för dig!

    SvaraRadera
  11. GRATTIS GRATTIS!!! Vad glad jag blir för din skull!!! :) Är inte det minsta förvånad att du blev vald med tanke på allt underbart du skapar. Du är otroligt duktig och jag blir så inspirerad av allt du gör :)
    STORA KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen vad snäll du är, tack så mycket! Dina ord och gratulationer värmer gott!

      Stor kram på dig med!

      Radera
  12. Stort grattis! inte konstigt att du blev en del av teamet! såg ju vilka fantastiska alster du gjorde :) super fina jultexter också! nu får du fira i helgen..med lite scrap kanske!? ;) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket! =D Hahahaha...klart att det ska firas med en gnutta scrap, vad kan vara bättre! ;)

      Kramar

      Radera
  13. Tack för alla fina ord i min blogg!! Jag blev såååå glad!!
    Grattis till DIG! K-design är ju perfekt för dig!! Du kommer göra så mycket fint!! De har ju papper helt i din stil, duktiga du!
    Ha nu en underbar helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäll du är, tack så mycket! =D Jaa, K-Designs papper är faktiskt helt i min smak och stil, som gjorda för mig, blir toppen! :)

      Ha en underbar helg du med och lycka till med ditt nya uppdrag!

      Kramar

      Radera
  14. Grattis till ditt uppdrag och kul med stämpeln....då får du den precis som du vill ha den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! =D

      Jaa, det känns så läckert med stämplarna ;)

      Radera
  15. Det ska verkligen bli kul att "jobba" tillsammans:-) Du gör så mycket fint och inspirerar massor!
    Ha det bäst
    Kamiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack och detsamma till dig! =)

      Kram på dig!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!