tisdag 4 september 2012

Du är unik



 

Det här härliga sommarfotot på sonen har ett drygt år på nacken. Det matchade jag ihop med Green Lyrics från K-Designs tillsammans med diverse utstansat, dekorationer, embossat och stämplat. Kaspsyldekoration med texten Du är unik fick bli LO:ns titel.

Tagen som syns under fotomattan är faktiskt sparad från ett klädesplagg, embossad med kopparpulver och distress ink.
Fotots kanter har jag slipat med grovt sandpapper för att få en sliten look. Längs kanterna på fotot har jag applicerat glitterlim med färgen Platinum.
 



De härliga svamparna är stämplar från Vilda Stamps som jag målat med Promarkers Ice Grey 1-5. På prickarna har jag duttat Paper Pen, Opalvit. Det svartvita bildar en skön kontrast till de klorofyllstinna, gröna färgerna i LO:n.
 
























De fina organzablommorna och de svarta rosorna kommer från K-Designs liksom det gröna satinbandet och den läckra svampcharmen.





























Med risk att verka mer än lovligt scrapbesatt, så har jag länkat upp även denna LO till K-Designs DT-Call som pågår fram till den 9 september. =D


Hjärtligt tack för besöket, ha en strålande dag!

14 kommentarer:

  1. Mycket vacker LO. Du har ramat in det fina fotot så fint och har fina välarbetade detaljer över hela LO:n som gör att man ser fotot. Det är väldans snyggt att använda stämpelmotiv till LO:s och här har du gjort det lite annorlunda som blev snyggt, inte använt de rätta färgerna ;) Själv ligger jag här och snurrar runt, både i sängen o i cybervärlden, vill mera än jag kan o har tråkigt! Men, jag vet att jag så småningom kommer igång,men just nu tycker jag att det tar för lång tid, har massor av ideér i huvudet och julkortstillverkningen står runt hörnet o väntar på att få komma in :) Nu ska jag sluta gnälla. Önskar dej n fortsatt trevlig dag. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh, jag förstår att det blir både långtråkigt och frustrerande med alla idéer men utan möjlighet att förverkliga dem. Har du en idébok? Du skulle kanske kunna anteckna lite iaf till det är dags att scrappa =) Jaaa, snart dags för julkort, jag läääängtar precis som du, men ska försöka hålla i tyglarna ett tag till =)

      Varmt tack för dina fina ord om min LO! Riktigt roligt att blanda in lite stämpelmotiv i LO:s och grått kändes först helknasigt men visade sig bryta av fint mot det gröna =)

      Hoppas du med får en trevlig dag, håll ut, snart blir det nog pysseldags för dig med!

      Kram på dig!

      Radera
  2. Vad härlig och påhittig layout! Underbart det mönstrade pappret passar ihop med fotot.

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen vad snällt sagt, tusen tack, jag uppskattar dina värmande ord mycket!

      Stor kram till dig!

      Radera
  3. En sån liten goding det är på kortet =)
    "du är unik" blir ju så perfekt till en LO på sin lilla pojk!
    LO:n är jättefin, älskar ju öljetter som du kanske vet =)
    Lycka till med alla dina bidrag =)
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, han är så fin, snäll, mysig och rar på alla sätt - helt unik med andra ord =D

      Jag vet ;) Öljetter is your thing och du är alltid så påhittig med dem, får till det så läckert. Roligt att du tycker om min LO, det gör mig varm om hjärtat!

      Tusen varma tack för din lyckönskning, den behövs, minst sagt! :)

      Kramar

      Radera
  4. Underbart fin layout!

    Lycka till nu!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjärtligt tack, både för orden om LO:n och din lyckönskning! Jag uppskattar det varmt! =)

      Kramar

      Radera
  5. Svar
    1. Tusen tack, så roligt att du tycker om den! =D

      Kramar

      Radera
  6. En härlig LO, snyggt med grönt
    och ett gulligt foto.
    Många fina och tuffa detaljer att titta på.
    Lycka till med K-Designs DT-Call.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, det gör mig så glad att du tycker om LO:n! =D Tack också för den välbehövliga lyckönskningen, den värmer gott!

      Kramar

      Radera
  7. Härlig LO med underbara papper och ett charmigt foto:-)
    Mucket fint att titta på

    Kul att du söker till K-designs DT call:-)
    Lycka till
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, dina ord gör mig så glad! =D Tack också för lyckönskningen!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!