måndag 3 september 2012

Kort i rött/blått med Cabaret

Inför min och makens bröllopsdag 1 sep skapade jag detta kort till honom. Vrålsexiga Cabaret från Whimsy Stamps, Kenny K, tar plats på kortet och är målad med Promarkers.










Utmanade mig själv genom att helt undvika blommor. Istället nöjde jag mig med ett par utstansade kugghjul, kapsyldekoration från K-Designs och konfettistjärnor.

























Insidan är liksom övriga sidor klädd i DCWV:s The Immortal Love. För att hotta upp platsen för notering har jag embossat med en stänk-stämpel och pulver i Ruby Red. Kanterna är färgade med distress ink Barn Red. Hmmm, ser kanske lite ut som blodstänk...förtar kanske lite av den romantiska avsikten med kortet, hehehehe.




 



Är så glad för era besök och de fina kommentarer ni lämnar!
Ha en härlig dag!

13 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Både lite romantik och tuffhet! Det är svårt att undvika blommorna men du har lyckats till 100 % :)
    Grattis på bröllopsdagen i efterskott förresten!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, både för dina ord om kortet och för gratulationen, gulligt av dig! =D

      Kramar

      Radera
  2. Oj då sååååå läckert! Så coola färger och urläckra papper!

    Ha en toppen vecka! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, jättekul att du gillar kortet! =D

      Ha en riktig toppenvecka du med, kram på dig!

      Radera
  3. Oj då sååååå läckert! Så coola färger och urläckra papper!

    Ha en toppen vecka! Kram

    SvaraRadera
  4. Tufft kort med häftigt motiv och passande papper :) Och inga blommor på löste du bra med andra dekorationer. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, dina ord gör mig så glad!! =D

      Kramar

      Radera
  5. Ja! Du lyckas då få kugghjul att passa på allt! kanon snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha...kugghjul is the thing, funkar på allt, hehehe =D

      Radera
  6. Vilket häftigt kort! Underbart färglagt och häftig stämpel. Gillar stjärnkonfettin och övriga dekorationer. Fint dekorerad insida.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, snällt sagt av dig! =D

      Kramar

      Radera
  7. Häftigt kort!!!
    Du lyckades alldeles utmärt utan en enda blomma =)Viktigt att utmana sig själv så ibland....även fast jag tycker det är svårt =)
    Trelig kväll på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket, gulligt sagt av dig! =D

      Hoppas att du med hade en trevlig kväll!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!