tisdag 30 oktober 2012

Elegant till en fantastisk kvinna

                                                                                                                   

För första gången har jag ÄNTLIGEN testat denna underbara vikning - Spring Fold. Så elegant och ser så avancerad ut trots att den är relativt enkel och snabb att göra. Hos Splitcoast Stampers finns en enkel tutorial att följa för den som vill testa.

Hos K-Design finns som bekant en uppsjö av alldeles underbara textstämplar och när jag fann denna i mitt härliga DT-paket från K-Design visste jag att den skulle placeras på ett elegant utformat kort. I K-Designs inspirationsblogg hittar ni fler bilder och information om materialet jag använt. Surfa gärna in där och kika närmare!

Jättekul att du kikade in, ha en fantastisk dag!

5 kommentarer:

  1. Sikke et fantastisk smukt kort.

    SvaraRadera
  2. Urtjusigt :) Härlig färgkombo och snyggt dekorerat, gillade dekorationen med spellbindersbiten. Visst var det kul o göra den och inte så svår? Kul att se att du testade :) Önskar dej en bra dag. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Väldigt tjusigt kort!
    Kul och kreativt med ny vikning!

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej och gokväll =)

    Ja detta var en elegant och fin vikning, så fint kort du gjort av den vikningen!
    Snygg kant du använt på ovansidan, olika stansar till kanterna ger det där lilla extra tycker jag + att det ju är jättekul att stansa då förstås =)
    K-design har verkligen superfina papper, älskar dom! Maja Design har romantika fina papper som jag tycker om att göra kort av....och K-design häftiga och fräcka papper som är superkul att sätta saxen i =)
    Swirlarna ramar in kortet på ett fint sätt.

    Ha en fin kväll!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  5. Wow, ein wunderschönes Werk! Ich liebe Ihre wunderbare Dekoration, die Karte ist prächtig!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!