torsdag 18 oktober 2012

Färgglatt kort till Halloween

Här kastar jag mig glatt mellan olika teman och idag, i kontrast till gårdagens julkort, så vill jag visa ett Halloween-kort. Orange och lila har jag nog aldrig vågat mig på att kombinera tidigare, kändes lite vågat men riktigt roligt. Färger gör mig glad!


Stämpelmotivet är från Tickled Pink Stamps och är som vanligt färglagt med Promarkers. Vingarna är utstansade med en die från Tim Holtz som jag sedan embossat med distress ink.

Designarket med pumpor är från Reminisce och blandade blommor från Kristinas Scrapbookingbutik. Det läckra spindelnätet är utstansat med en die från Memory Box.


Pimpade till insidan en smula också och givetvis så har jag med den fina Halloween-stämpeln från K-Design. Dödskallen i svart, glittrig kartong är utstansad med en Tim Holtz-die och har försetts med ögon av svarta pearls och en bit lila cardstock.


Varmt tack för ditt besök, ha en grymt bra dag!

16 kommentarer:

  1. Snyggt kort, gillar färgkombinationen och det mönstrade pappret till som passar så bra :)
    Snyggt dekorerat och spindelnätet fick en bra placering. Önskar dej en fortsatt bra dag.
    kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, snällt sagt av dig! Roligt att du tyckte om min galna färgkombo =)

      Ha en fortsatt bra dag du med!

      Kramar

      Radera
  2. Flot kort i flotte farver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, vad kul att du gillar kortet och färgerna!
      =D

      Radera
  3. Häftigt kort tjejen!!!
    Så snyggt färglagd stämpeln och superhäftigt med vingarna bakom = full pott från mig =)
    Färgerna blev läckra ihop!
    kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack till dig! =D Skoj att du gillar kortet, de knasiga färgerna och vingarna, det glädjer mig!

      Kramar och ha en mysig helg!

      Radera
  4. Härligt kort! Så snyggt du färglägger och en attans så fin stämpel! Jätteläckert med vingarna och färgerna!! Gillar dödsskallen oxå, helmysig!!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeen vad roligt att du tycker om det! =D Alltid lite läskigt att blanda två så pass omaka färger :)

      Kram på dig!

      Radera
  5. WOW..Häftigt kort!! Färgläggningen är underbar. Så fint med spindelnätet och blommorna. Insidan var bara så bra :)
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att du tycker om det, det gör mig såå glad!=D

      Kramar

      Radera
  6. Sååå himlans läckert och snyggt

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  7. Wow så läckert! Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, kul att du gillar det!

      Kramar

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!