onsdag 31 oktober 2012

Multifold i grått och gult till far

Grått och gult är en härlig färgkombination tycker jag och här har jag testat den på en riktigt skojig vikning som ni sett förut här i bloggen. Kan ej dess rätt namn, men en form av Multi Fold är det iallafall. En tutorial som jag gjorde tidigare i år hittar ni här.


Jag har "fuskat" lite på detta kort och använt mig av en färdig bild från vintagearket Little Boys. arkets kanter är färgade med distress ink Mustard Seed. Textstämpeln kommer från K-Design och är embossad med svart, glitrigt pulver.


Den stora, gula blomman från WOC är så underbar att jag skulle kunna äta upp den eller åtminstone ha den med på varje skapat alster.


En liten kedja passar på precis vad som helst, så min die från Memory Box fick jobba lite.


Tusen tack för ditt besök, ha en riktigt bra dag!

7 kommentarer:

  1. Så fint kort! Vilken härlig gul blomma! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt vintage kort!

    KRAM TILL DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  3. Det blev bara fint med en sådan vintage bild på, tycker jag!
    Härligt kreativt kort!

    Kramar Lisa.

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg färgkombo du valt här, är inte speciellt i gult men här gjorde det sig verkligen och så häftigt att du tagit det i kanterna!!
    Nej, du har gjort precis rätt....inget fusk med att använda färdiga bilder =)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Snyggt kort och fina färger tillsammans, den gula färgen mjuk o behaglig. Gillar blommornas placering och den gula rosen :) Snygg textremsa och bildmotiv. Önskar dej en trevlig kväll. kram bibbi

    SvaraRadera
  6. Eine wunderbare Karte, die ganz meinem Geschmack entspricht. Die schönen Blumen fügen sich sehr harmonisch in das Gesamtwerk ein. liebe Kristina.

    Vielen Dank für den lieben Kommentar auf meinem Blog, ich werde künftig regelmäßig auf deinem Blog lesen.
    Liebe Grüße,
    Bärbel

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!