onsdag 17 oktober 2012

Svampigt julkort


Idag bjuder jag på ett DT-inlägg hos K-Design där jag varmt och hjärtligt förklarar min kärlek till svampars härliga färger och former.

Svampgalen som jag är så fick det bli ett julkort med läckra ark ur K-Designs julkollektion och mumsiga dekorationer, allt i rött och blått. Mitt lilla julrim, som blev stämpel hos K-Design, har jag också fått med. Svamphuset är från Make It Crafty, de målade i blått från Vilda Stamps och de röda i fronten kommer från Magnolia.

För fler bilder och beskrivning så är du varmt välkommen att kika in hos K-Designs inspirationsblogg!

Uppskattar ditt besök massor, ha nu en riktig toppendag!

10 kommentarer:

  1. Fint kort - gillar färgerna i det och den härliga känslan över dessa roliga svampar!

    Kramar lisa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen varma tack, vad glad jag blir över att du gillar kortet!! =D

      Kram på dig!

      Radera
  2. Hej!
    Ojj så härligt kort du gjort.Jättefint!Tack,för dina fina ord till mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, jättekul att du gillar det! =D

      Radera
  3. hej!

    Superhärligt och lite annorlunda julkort tycker jag, men bara på ett positivt sätt =)
    Svamparna är så fina, runda och härliga!
    Det fina pappret (+ många fler=) finns nu oxå boendes hemma hos mig, ska bli så kul att sätta saxen i dom!!
    Färgkombinationen blev väldigt fin som du valde, du är så duktig!!!!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar! Jomen det är ju lite kul att gå utanför ramarna ibland, det gillar ju jag =)

      Aha, så du har dem hemma du med? Ska bli superkul att få se dina skapelser med dem!! =)

      Snäll du är, tack för dina uppmuntrande ord vännen!

      Kramar

      Radera
  4. Detta är ju bara Sååå läckert

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!