torsdag 11 oktober 2012

Träkista till halloween

En av mina favorithögtider att pyssla till är Halloween. Mitt första alster med läskiga vibbar inför årets Halloween är en kista i papper. Men visst ser den ut att vara gjord i trä?

Den härliga, optiska illusionen står K-Designs ark Wood ur serien Back To Nature för och idag bloggar jag i inspirationsbloggen. För fler bilder behöver du med andra ord surfa vidare till K-Designs blogg, varmt välkommen!

Varmt tack för ditt besök, ha en mysig dag!

12 kommentarer:

  1. Vilken underbar kista.. Den ser verkligen ut att vara gjord av trä. Jättefint dekorerat. Fjärilen är ju helt underbar..

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, dina ord vämer verkligen!! =D Jaa, arket är verkligen likt trä, scrappandet går som en dans när man har så läckra papper :)

      Kramar

      Radera
  2. Riktigt lik en låda i trä. Fint dekorerat och snyggt fjärilsarrangemang. kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, vad roligt att du gillar den! =D

      Kram på dig!

      Radera
  3. Jag älskar också Halloween och du har gjort en superläcker "Trä" kista. Fjärilen är ju bedårande och tillsammans med övriga dekorationer har du lyckats grymt bra med denna kista. Tack för inspirationen! Önskar dig en härlig dag idag samt en lugn och skön helg! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att det finns fler Halloweengalna, den är ju lite omtvistad denna kommers, men jag är glad bara jag får scrappa läskiga alster, hehehe ;)

      Meeen vad många fina ord, tusen tack för din uppmuntran! =D

      Hoppas att du med får en härlig dag och kommande helg!

      Kramar

      Radera
  4. sååååå fräck!!!!
    Jag älskar att titta på sådana här kistor som vissa av er gör, dom är bara så snygga!
    Pappret är ju perfekt till detta projekt, skitsnyggt!!
    Bus eller godis-stämpeln var fräck =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack goaste du!! =D Faktiskt första gången jag blir nöjd med min kista, måste helt enkelt bero på det vackra papperet =)

      Kramar

      Radera
  5. Snyggt!!!
    Läcker kista och papperet är verkligen snyggt!!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar sååå mycket, jättekul att du gillar den!! =D

      Ha det gott du med!

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!