onsdag 10 oktober 2012

Vintagekort med papper från Norge

Inte så mycket datorsurfande för mig för närvarande. Som bekant är så drabbar virus inte bara datorn och mitt system har just nu fått de mest konstiga symptom. Yrsel, domningar i armar och ben samt ihållande huvudvärk. Ingen fara med mig säger doktorn, men hotade dock med att det i extrema fall kan ta upp till 14 veckor innan de synnerligen märkbara symptomen är ute ur leken. Hahaha...jag kan ju till och från och i vissa sammanhang vara lite extrem, så det skulle inte förvåna mig det minsta om jag tillhör 14-veckors gruppen.

Nog om virus i systemen nu, idag kommer ett kort i beiga toner och med en ljuvlig vintageflicka på. Den fina textstämpeln är från K-Design, papper och band från en pappershandel i Trondheim.

 
                
 























Uppskattar ditt besök väldigt mycket, ha nu en härlig dag!

10 kommentarer:

  1. Väldigt fint vintage kort!
    Och med en sådan underbar ros!

    Kramar lisa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för din fina kommentar! Jaa, den är helt ljuvlig, stor och vacker! =)

      Kram

      Radera
  2. Sååå snyggt kort! Mycket vackert papper du hittade (du köpte väl med dej halva lagret; ) och så fint du har fått ihop det med övriga färger i dekorationer och med det fina motivet. Stora rosen enormt maffig och fin med glittret på. Hoppas du mår något bättre och vi får hålla tummarna för att du inte kommer att ha virus i ditt system alltför länge. Krya på dej! kram bibbi

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK snälla du! =D Jaa, så himla fint papper...hahahaha, det borde jag ha gjort, men de är ju inte så billiga i vårt kära grannland. De fanns liksom på rulle, lite tunnare än designark så jag köpte fyra rullar och däribland två mönstrade i chokladbrunt som också var superläckra =)

      Tack, jag hoppas också det! Detta är bland det konstigaste jag varit med om, åkte in på akuten måndag kväll för symptomen var lite liknande stroke med domningarna, huvaligen så rädd jag var :(

      Kramar

      Radera
  3. Vilket vackert kort!! Fin bild och fina detaljer :)
    Tråkigt att höra att allt inte är bra med dig, hoppas verkligen att det inte varar 14veckor.
    Hoppas på ett snabbt tillfrisknande!!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, så snällt sagt av dig! Krya på mig ska jag göra, så skumt virus och inget roligt att vara yr och matt med domnade ben :(

      Ha det gott, kramar!

      Radera
  4. Jättefint kort!! Verkar bra med de där bilderna. Blir lite mer snabbscrappat då.. Fin ros, med lite dagg på.

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket! =D Jaa, de är både vackra och praktiska, men känns lite som fusk när man inte stämplat och målat på egen hand :) Rosen är verkligen fin, bra storlek på den också. Jaa, precis...som glittrande dagg =)

      Kramar

      Radera
  5. Svar
    1. Tack sååå mycket, vad kul att du gillar det! =D

      Radera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!