fredag 2 november 2012

Förkläde till sommarträdgården

Idag kommer det en liten sommarfläkt från mig som inspiration i Kristinas Scrapbookingblogg. Ett kort i form av ett förkläde med blommor och fjärilar är vad som bjuds på såhär i vintertider. Ta gärna en titt i Kristinas inspirationsblogg, om ni som jag saknar sommaren som passerade med en rasande fart.

Denna fredag är lite extra bra, eftersom jag är ledig och det bär av till Sundsvall för att besöka IKEA! Äntligen skall här handlas inredning till min nya pysselplats i ett alldeles eget rum för ändamålet. Blir alldeles galen av lycka när jag tänker på det! Visserligen är maken lovad ett litet, litet hörn för sin dator och sina pärmar. Det hörnet får minsann inte bli stort med tanke på att han har ett helt garage för sin hobby, eller hur?

Vill också passa på att tacka för alla underbara kommentarer och alla fina besök här hos mig, jag uppskattar det enormt mycket och det ger mig massor med bränsle till min scrapbooking!


9 kommentarer:

  1. Jättefint och mysigt kortförkläde.
    Kan behövas något somrigt och fint att titta på
    i detta regn och ruskväder, brr...
    Hoppas du hittar massor av saker till ditt scrapprum :)
    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för lite sommarvindar i detta gråmulna väder. En annorlunda kortvikning som jag gillade. Fint dekorerat och kul med fickan :) Önskar dej en trevlig helg och ett trevligt besök på din shoppingtur. kram bibbi

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt somrigt förkläde, helt underbart fint!
    Gillar hur det glittrar om dina vackra rosor!

    Vilken härlig dag du ska ha idag! IKEA, så mysigt och få handla till sitt pysselrum! Visa sen vad det blev!
    Ha det så himla bra!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Underbart förkläde, Kristina!
    Kreativt gjort och i så fina färger :o)

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  5. Det här vara ju bara en fööööör bra kortvikning, älskar den och det är stooooor liftvarning på den(om det är ok förstås =)
    Superfint och gulligt blev ditt förkläde och blommor kan aldrig bli fel på ett kort!

    Åh, vad kul med Ikea!!!!!
    Och ett helt rum för dig själv (japp, den där lilla biten får du allt se till att den inte breder ut sig,haha!!)
    Hoppa du visar kort när du är klar för det är så kul att se vart alla sitter och skapar sina snygga alster!
    Har jag riktig tur och att allt går i lås så ska även jag till Ikea imorrn, håll en tumme för mig är du snäll, har inte varit där på över 1,5 år.......hopplöst utan bil, men nu bygger de för fullt i Uddevalla så till våren kan jag åka och shoppa hur ofta jag vill sedan =)
    Förhoppningsvis är du kanske i tagen och skruvar och har fullt upp nu med alla nya snygga förvaringsmöbler till ditt rum när jag skriver =)
    Ha en underbar pysselhelg med att ordna iordning ditt rum!!!

    SvaraRadera
  6. Super flot forklæde.
    Sikke da en dejlig dag, at skulle købe ind til sit scraprum.:-)

    SvaraRadera
  7. Ett helt fantastiskt fint förkläde
    Åhhh så underbart att ha ett eget scrapprum
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilket underbart gulligt förkläde med massor av fina detaljer. Har tittat runt lite på din fina blogg och jag har hittat massor med fina saker som jag tycker om =)

    Kram Sandra!

    SvaraRadera
  9. Såå fint förkläde.. Piggade upp mig nu när det är lite höstdeppigt väder ute!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!