fredag 16 november 2012

Julkrans med Little Tilda

Maffigt, pillrigt och sockersött blev detta inspirationsalster för Kristinas Scrapbooking. Idéen från första början var att det skulle bli en krans, men slutresultatet är en slags hybrid mellan kort och krans.

I dagens DT-inlägg hos Kristinas bjuder jag också på några av mina få och små kunskaper om färgläggning med Promarkers. Varmt välkommen att ta en titt hos Kristinas inspirationsblogg!

Ha en riktigt härlig fredag och tusen tack för att du tittade in hos mig!

5 kommentarer:

  1. Underbart vacker krans, så snygg!
    Nu måste jag kila in till Kristinas, blir så nyfiken!

    KRAM OCH TREVLIG HELG!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Väldigt vilken fin krans

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Gokväll kära bloggvän =)

    Vansinnigt snygg denna var, helt UNDERBAR VACKER!!!!
    Åh, vad jag älskar rosa och vitt = så fint ihop!
    Blommorna var underbart vackra!!
    Men vad glad jag blir att läsa om Promarkers...........SPRINGER över direkt och kollar vidare =)
    kram på dig från mig =)

    SvaraRadera
  4. Men så läckert det ser ut! Kilar vidare på studs! Ha en riktigt bra helg! Kram Katja

    SvaraRadera
  5. Hej =)

    Så himmla fint med så många fina utstansade julstjärnor!! Vilket pyssel att få fast allt på kortet. Är värkligen eb fröjd för ögat att titta på det. Vill också passa på att atcka för dina fina kommentarer inne på min blogg, dom gör mig så glad varje gång. Du skriver alltid så fint till mig och det gör mig så glad =)

    Ha en underbar helg kramar från Sandra!

    SvaraRadera

Kommentarer uppskattas varmt och mycket!